خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

شمارش معکوس برای به‌روزرسانی بزرگ بلاکچین ایاس؛ نرخ EOS به ۱ دلار می‌رسد؟


شمارش معکوس برای به‌روزرسانی بزرگ بلاکچین ایاس؛ نرخ EOS به ۱ دلار می‌رسد؟ | ایران ماین

نرخ ایاس (EOS) اخیراً و در آستانه اجرای هارد فورک اسپرینگ وان (Spring ۱.۰)، توسعه قابل‌توجهی داشته که بیانگر دیدگاه مثبت معامله‌گران به این رمز ارز است.

این به‌روزرسانی، تحولی مهم در بلاکچین ایاس به شمار می‌آید و هدف آن، بهبود کارایی، ایمنی و قابلیت توسعه پلتفرم است. نسخه پایدار اسپرینگ وان در تاریخ ۲۵ سپتامبر منتشر خواهد شد.

در پی این تغییرات، بایننس اعلام کرده که انتقال وجه و برداشت‌های نشان EOS را موقتاً متوقف می‌کند تا جابجایی به هارد فورک جدید به‌صورت روان انجام شود.

بر اساس داده‌های بازار، در ۲۴ ساعت گذشته، نرخ EOS نوسانات جزئی داشته و با افزایشی ۰.۵ درصدی به ۰.۵۱۶ دلار رسیده است. این رمزارز، طی هفته گذشته نیز یک توسعه قیمتی ۸ درصدی را تجربه کرده است.

در حال حاضر، در اندیکاتور مکدی (MACD)، خط مکدی از خط سیگنال عبور کرده که معمولاً به معنی بالا رفتن فشار خرید است و سیگنالی صعودی به شمار می‌رود. تغییر رنگ هیستوگرام‌های مکدی از قرمز به سبز نیز از این سناریو پشتیبانی می‌کند.will-eos-price-hit-1-ahead-of-spring-1-0-hardfork-

در حال حاضر، نرخ کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در بلاکچین ایاس نیز حدود ۱۳۵.۴۲ میلیون دلار و نرخ بازار ارز پایدار‌ها در این پلتفرم ۷۰.۴۱ میلیون دلار گزارش شده است.

با نزدیک شدن به هارد فورک اسپرینگ وان، احتمال بالا رفتن نرخ نشان ایاس به ۰.۷ دلار و حتی به ۱ دلار وجود دارد.