خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

صدرنشینی ساتس در جمع پرسودترین‌های بازار! آیا مقاومت تاریخی SATS فرو می‌ریزد؟


صدرنشینی ساتس در جمع پرسودترین‌های بازار! آیا مقاومت تاریخی SATS فرو می‌ریزد؟ | ایران ماین

در ۲۴ ساعت گذشته، نرخ میم‌کوین ساتس (1000SATS) با ۱۹ درصد بالا رفتن به ۰.۰۰۰۳۱۵ دلار رسید و در صدر بهترین عملکردها قرار گرفت. این توسعه نشان می‌دهد که احتمال بالا رفتن بیشتر نرخ در آینده نزدیک وجود دارد، به شرطی که روند صعودی کنونی حفظ شود.

در این میان، شاخص‌های تکنیکال نشان می‌دهند که این روند صعودی به اندازه‌ای قوی است که بتواند ساتس را به سطوح بالاتر سوق دهد. به‌ویژه، شاخص میانگین جهت‌دار (ADX) به زیر لایه ۲۵.۰ افت کرده که بیانگر از دست رفتن کامل قدرت روند نزولی است.

به عبارت دیگر، حجم فروش نزول یافته و امکان دارد به زودی جهت روند به سمت صعودی تغییر کند.

شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز حرکت صعودی را تأیید می‌کند و بیانگر بالا رفتن علاقه خریداران و احساسات مثبت در بازار است. لازم به ذکر است که RSI با آستانه منطقه اشباع خرید در محدوده ۷۰.۰ فاصله دارد و به همین دلیل، هنوز فضای زیادی برای توسعه باقی مانده است.

البته، با وجود بالا رفتن فشار خرید و نزول حجم فروش، سرمایه‌گذاران بهتر است منتظر تأییدیه‌های بیشتر برای اطمینان از ادامه روند صعودی باشند.

بالا رفتن اخیر نرخ ساتس به این دارایی کمک کرده تا بخشی از زیان‌هایی را که در اواخر جولای تا اوایل آگوست تجربه کرده بود، جبران کند.

اکنون هدف بعدی برای نرخ ساتس، شکستن مقاومت ۰.۰۰۰۳۴۹ دلار و تبدیل آن به یک لایه حمایتی است. این لایه طی چهار ماه گذشته مانع از توسعه این میم‌کوین شده و تلاش‌های قبلی برای عبور از آن ناموفق بوده است.meme-coin-sats-could-breach-old-barrier

در صورت عدم موفقیت ساتس در عبور از این مقاومت، احتمالاً روند صعودی آن کوتاه‌مدت خواهد بود و نرخ این میم‌کوین امکان دارد به لایه ۰.۰۰۰۲۵۳ دلار بازگردد و در این محدوده تثبیت شود.