خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

عرضه NFTهای جدید ترامپ در اوج رقابت‌های انتخاباتی؛ فرصت‌های ویژه برای خریداران!


عرضه NFTهای جدید ترامپ در اوج رقابت‌های انتخاباتی؛ فرصت‌های ویژه برای خریداران! | ایران ماین

دونالد ترامپ اخیراً مجموعه جدید نشان‌های غیرقابل تعویض (NFT) خود را معرفی کرده که به عنوان کارت‌های معاملاتی عرضه می‌شوند و برای خریداران خاص، مشوق‌های ویژه‌ای ارائه می‌دهند.

ترامپ در توییت اخیر خود از مجموعه ان‌اف‌تی «کارت‌های معاملاتی دیجیتال جدید-آمریکا اول» رونمایی کرد.

هر ان‌اف‌تی این مجموعه با نرخ ۹۹ دلار عرضه می‌شود و خریداران می‌توانند از مشوق‌هایی مانند شام با ترامپ، کفش‌های ورزشی با برند ترامپ، کارت‌های تجاری فیزیکی و ان‌اف‌تی‌های انحصاری بهره‌مند شوند.

در این مجموعه، ترامپ با دستکش‌های بوکسی که نام او و پرچم آمریکا روی آن‌ها قرار دارد و کت و شلواری که در مناظره‌ها به تن داشت، به تصویر کشیده شده است.donald-trump-launches-new-nft-collection

این ان‌اف‌تی‌ها در کنار سایر مجموعه‌های ترامپ، در پلتفرم‌های مختلفی مانند ان‌اف‌تی پرایس فلور (NFTPriceFloor) که به بررسی و تحلیل مجموعه‌های ان‌اف‌تی می‌پردازد، لیست شده‌اند.

در همین حال، اگرچه بعضی از مجموعه‌های ترامپ نزولی شدن نرخ داشته‌اند، ولی نرخ نسخه ماگ‌شات (MugShot) از کارت‌های معاملاتی ترامپ اندکی بالا رفته است.

به طور کلی، میزان فروش مجموعه‌های دیجیتالی ترامپ وابستگی زیادی به اخبار مربوط به وی دارد. به عنوان مثال، در زمان دستگیری ترامپ در آوریل ۲۰۲۳، فروش این ان‌اف‌تی‌ها چهار برابر گردید.

عرضه مجموعه جدید ان‌اف‌تی ترامپ همزمان با آماده شدن او برای مبارزات انتخاباتی است و احتمالاً رویدادهای مرتبط با انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا می‌تواند بر تقاضا و نرخ این نشان‌ها اثر بگذارد.

از آن‌جایی که طبق آخرین نظرسنجی‌ها، شانس ترامپ برای پیروزی در رقابت ریاست‌جمهوری بیشتر است، احتمال بالا رفتن نرخ ان‌اف‌تی‌های یادشده وجود دارد.