خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

فاز Chill بازی ایکس‌امپایر آغاز شد! چگونه نشان‌های بیشتری کسب کنیم؟


فاز Chill بازی ایکس‌امپایر آغاز شد! چگونه نشان‌های بیشتری کسب کنیم؟ | ایران ماین

بازی ایکس امپایر (X Empire) که یکی دیگر از بازی‌های کلیکی تلگرام با تم ایلان ماسک است، روز دوشنبه پیش از ایردراپ نشان X خود غیرفعال شد و سپس چهارشنبه با فاز جدیدی به نام چیل‌ یا سرگرمی(Chill)، مجددا فعالیت خود را آغاز کرد.

این فاز حدود دو هفته تا زمان راه‌اندازی رسمی نشان X در پلتفرم تون (TON) در اواخر اکتبر ادامه خواهد داشت.

در این مرحله، تمامی توسعه‌های بازیکنان ریست شده و به آن‌ها فرصت داده می‌شود تا با تلاش مجدد، سهمی از ۳۴.۵ میلیارد نشان اضافی X که برای این مرحله اختصاص داده شده، داشته باشند. اگرچه تخصیص اولیه نشان‌ها تغییر نخواهد کرد، ولی این فاز فرصتی برای به دست آوردن مقداری نشان بیشتر فراهم می‌کند.

همانطور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز گزارش شد، ۷۰ درصد از کل عرضه X طبق نتایج دور نخست بازی و معیارهای مرتبط با آن، بین کاربران توزیع می‌شود و ۵ درصد از عرضه کل نیز برای مرحله چیل در نظر گرفته شده است.

برای بالا رفتن شانس و دریافت نشان‌های بیشتر، بازیکنان باید قیمت درآمد «کوین در ساعت» خود را بالا رفتن دهند. این قیمت، یکی از عوامل کلیدی در تعیین مقدار نشان‌های دریافتی خواهد بود.

بازیکنان می‌توانند با ارتقای ویژگی‌های آواتار، دفتر کار و تیم خود، این قیمت را بهبود بخشند. همچنین سرمایه‌گذاری در سهام‌های خیالی داخل بازی از طریق منوی سیتی (City) می‌تواند موجب بالا رفتن درآمد کاربران شود.

علاوه بر این، انجام ماموریت‌های روزانه، همچون ارتقای پنج ویژگی، کسب تعداد معینی کوین و تماشای ویدیوهای یوتیوب نیز به بازیکنان یاری میدهد تا پاداش بیشتری کسب نمایند. انجام کامل این ماموریت‌ها نه تنها کوین‌های کاربران را بالا رفتن می‌دهد، بلکه باکس شانس روزانه را نیز فعال می‌کند.

همچنین دعوت از دوستان و اتصال کیف پول تون به بازی از دیگر معیارهای اصلی برای دریافت نشان‌های بیشتر در ایردراپ خواهد بود.