خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

فروش چندصد هزار SOL توسط پامپ.فان! سولانا در برابر چالش‌های جدید تاب می‌آورد؟


فروش چندصد هزار SOL توسط پامپ.فان! سولانا در برابر چالش‌های جدید تاب می‌آورد؟ | ایران ماین

نرخ سولانا (SOL) پس از فروش ۴۰,۰۰۰ واحد دیگر از این رمز ارز توسط تیم پامپ.فان (Pump.Fun)، با افتی ۱.۵۶ درصدی در بازه روزانه مواجه شده است. این فروش تنها چند ساعت پیش انجام شد و دلواپسی‌ها راجع به اثر آن بر نرخ سولانا بالا رفته است.

طبق گزارش‌ها، این پلتفرم تا کنون از فروش ۵۰۳,۳۴۳ واحد SOL با نرخ متوسط ۱۵۶.۴۰ دلار، ۱۶۲ میلیون دلار کسب کرده است.

لازم به ذکر است که پامپ.فان در سال کنونی بیش از ۱۴۰ میلیون دلار از کارمزدها جمع‌آوری کرده و در تولید بیش از ۲.۵ میلیون نشان مبتنی بر پلتفرم سولانا نقش داشته است. با این حال، زمان‌بندی این فروش‌ها موجب دلواپسی‌هایی راجع به اثر منفی آنها بر نرخ SOL شده است.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، پامپ.فان اخیرا از ابزار معاملاتی جدیدش به نام پامپ ادونسد (Pump Advanced) رونمایی کرده که قصد دارد با پلتفرم‌هایی مانند فوتون (Photon) و بول ایکس (Bull X) رقابت کند.

همچنین، احتمال عرضه یک نشان جدید و یک ایردراپ نیز مطرح شده که امکان دارد سخاوتمندانه‌تر از رقبا باشد.

در این میان، سولانا این هفته ۵۲۴,۰۳۰ نشان دیگر به نرخ تقریبی ۸۸.۴۶ میلیون دلار آزاد خواهد کرد. رویداد رهاسازی قبلی در اوایل اکتبر باعث نزول ۶ درصدی نرخ سولانا شده بود، هرچند که نرخ به سرعت بازیابی شد.

تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که سولانا امکان دارد به دلیل فروش پامپ‌.فان و رهاسازی‌های اخیر، در کوتاه‌مدت با حجم فروش روبرو شود. در گذشته، سولانا توانسته بود با عرضه‌های جدید سازگار شود، ولی این رهاسازی‌های پی‌در‌پی، پیش‌بینی نرخ این رمزارز در کوتاه‌مدت را دشوار کرده است.

با این حال، بعضی از تحلیلگران همچنان نسبت به آینده سولانا خوش‌بین هستند. به گفته آن‌ها، یک الگوی فنجان و دسته در نمودار هفتگی سولانا شکل گرفته که می‌تواند نرخ آن را تا ۴۵۰۰ دلار بالا رفتن دهد، که به معنای یک توسعه ۲۶۰۰ درصدی است.pump-fun-sells-another-40000-sol-is-solana-price-rally-delayed