خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

فلوکی دوباره در صدر خبرها! بررسی رمز و راز موفقیت و دلایل بالا رفتن نرخ FLOKI


فلوکی دوباره در صدر خبرها! بررسی رمز و راز موفقیت و دلایل بالا رفتن نرخ FLOKI | ایران ماین

در حالی که بازار کلی ارزهای دیجیتال در یک روند جانبی قرار دارد، بعضی از میم‌کوین‌ها بار دیگر توجه معامله‌گران را به خود جلب کرده‌اند.

یکی از این میم‌کوین‌ها، فلوکی (FLOKI) است که این روزها برای سرمایه‌گذارانی که به دنبال دارایی‌های دیجیتال با طراحی جالب و با این حال کاربردی هستند، بسیار جذاب شده است.

رمز ارز FLOKI به عنوان یک نشان کاربردی چندمنظوره در نظام زیستی فلوکی عمل می‌کند و مجموعه‌ای از مصارف و خدمت ها نوآورانه را ارائه می‌دهد.

همان‌طور که می‌دانید، نظام زیستی فلوکی شامل پروژه‌های مختلفی است که هر کدام برای بهبود تجربه کاربران طراحی شده‌اند، از جمله: والهالا (Valh͏͏all͏a)، یک بازی NFTمحور با قابلیت کسب درآمد، نشان‌فای (Tok͏enFI͏)، یک راهکار جامع برای توکنیزاسیون و دیجیتال‌سازی دارایی‌های مختلف و فلوکی‌فای (FL͏OKI͏F͏I)، پلتفرمی که خدمت ها بدون مرکزیت جدیدی را ارائه می‌دهد.

نظام زیستی فلوکی همچنین شامل کارت‌های پیش‌پرداخت فلوکی است که با اپل پِی و گوگل پِی ادغام شده‌اند.

همچنین، دانشگاه فلوکی یک پلتفرم آموزشی جامع را ارائه می‌دهد که به کاربران یاری میدهد تا دانش خود را در زمینه دارایی‌های دیجیتال گسترش دهند.

خدمت نام فلوکی و ربات معاملاتی فلوکی هم تعهد این پروژه به بالا رفتن کاربرد در دنیای واقعی را نشان می‌دهند.

علاوه بر این‌ها، همکاری اخیر فلوکی با لیگ برتر انگلیس و ایردراپ نشان سایمونز کت (Simon’s Cat) با نماد CAT به دارندگان فلوکی، باعث شده که احساسات فعالان بازار نسبت به این میم‌کوین به شدت صعودی شود.

در زمان نگارش این خبر، نرخ فلوکی در محدوده ۰.۰۰۰۱۴ دلار معامله می‌شود که یک توسعه بیش از ۱۴ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته دارد.FLOKI

نرخ بازار و مقدار خرید و فروش روزانه فلوکی نیز در این مدت، به ترتیب بیش از ۱۴ و ۲۴ درصد بالا رفته است.