خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

لیست مهم‌ترین ایردراپ‌های تلگرامی برای اکتبر ۲۰۲۴


لیست مهم‌ترین ایردراپ‌های تلگرامی برای اکتبر ۲۰۲۴ | ایران ماین

از ابتدای سال ۲۰۲۴ تا کنون، بلاکچین تون (TON) توسعه چشمگیری داشته که علت اصلی آن، بالا رفتن محبوبیت بازی‌های تلگرامی در میان کاربران بوده است.

در این خبر، به معرفی مهم‌ترین ایردراپ‌های مورد انتظار در پلتفرم تون برای ماه اکتبر می‌پردازیم:

زمان: ۱ اکتبر

مقدار: ۴۰۰ میلیون MAJOR از عرضه کل ۱ میلیارد واحدی

میجر یک بازی تلگرامی است که در اوایل جولای امسال شروع به کار کرد. در این پروژه رقابتی، بازیکنان باید به «بهترین بهترین‌ها» تبدیل شوند.

بر اساس گفته‌های توسعه‌دهندگان، میجر در تنها سه روز ۴.۵ میلیون بازیکن جذب کردن کردن کرد و تعداد کاربران آن هم‌اکنون از ۳۰ میلیون نفر گذشته است. این پروژه با کتیزن و بینگ‌ایکس همکاری می‌کند.

زمان: ۶ اکتبر

مقدار: نامشخص

تون استیشن پلتفرمی است که قابلیت‌های وب ۲ و وب ۳ را ترکیب می‌کند. فاز ماینینگ نشان‌های SOON در اپلیکیشن تون استیشن تا ۴ اکتبر ادامه دارد و پس از آن، لیست شدن این نشان در بازارهای معاملاتی آغاز خواهد شد.

جزییات مربوط به توکنومیک‌ این پروژه هنوز منتشر نگردیده. از جمله مهم‌ترین شرکای این پروژه نیز می‌توان به بایننس اسمارت چین، پالیگان، اوکی‌ایکس و بلوم (Blum) اشاره کرد.

زمان: ۹ اکتبر

مقدار: ۹ میلیارد MEMEFI از عرضه کل ۱۰ میلیارد واحدی

میم‌فای یکی از دیگر بازی‌های تلگرامی است که به کاربران اجازه می‌دهد با کمپانی در نبردها و جمع‌آوری میم‌ها، دارایی‌های دیجیتال کسب کنند. به گفته‌های توسعه‌دهندگان، بیش از ۴۵ میلیون بازیکن تاکنون به میم‌فای پیوسته‌اند.

طبق گزارش‌ها، نشان MEMEFI در چندین صرافی متمرکز (CEX) بزرگ لیست خواهد شد، ولی جزییات بیشتری در این‌باره منتشر نگردیده.

زمان: ۱۵ اکتبر

مقدار: نامشخص

ایکس امپایر هم یک بازی کلیک‌محور تلگرامی است که شباهت زیادی به همستر کامبت دارد. ولی به جای همستر، بازیکنان در نقش ایلان ماسک فعالیت می‌کنند تا با ارتقای او، درآمد خود را بالا رفتن دهند.

در تنها دو ماه، ایکس امپایر بیش از ۳۰ میلیون بازیکن جذب کردن کردن کرده است. فاز ماینینگ ایکس امپایر تا ۳۰ سپتامبر ادامه دارد و لیست شدن نشان XEMP هم برای تاریخ ۱۵ اکتبر برنامه‌ریزی شده است. جزییات مربوط به توکنومیک‌ این پروژه هنوز منتشر نگردیده.