خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

مایکل سیلور افشا کرد: یک گزینه سرمایه‌گذاری بهتر از بیت‌کوین!


مایکل سیلور افشا کرد: یک گزینه سرمایه‌گذاری بهتر از بیت‌کوین! | ایران ماین

مایکل سیلور، مدیر عملیاتی کمپانی مایکرواستراتژی و از طرفداران سرسخت بیت‌کوین، در اظهارات جدید خود با کنایه عنوان کرده که تنها گزینه بهتر از بیت‌کوین، «بیت‌کوین بیشتر» است.

او برای پشتیبانی از این ادعا، نمودار کارایی سهام مایکرواستراتژی (MSTR) را از زمان اتخاذ استراتژی خرید بیت‌کوین توسط این کمپانی ارائه کرده است.

بر اساس داده‌های موجود، سهام مایکرواستراتژی از نظر کارایی، از کمپانی‌های بزرگ معروف به «هفت شگفت‌انگیز» شامل اپل، آلفابت (Alphabet)، مایکروسافت، انویدیا و تسلا، پیشی گرفته و نرخ آن با رشدی ۱۶۲۰ درصدی، تمامی کمپانی‌های موجود در شاخص اس‌اندپی ۵۰۰ (S&P 500) را پشت سر گذاشته است.

در همین مدت، توسعه این شاخص تنها ۷۳ درصد و میزان توسعه خود بیت‌کوین نیز ۴۲۶ درصد بوده است.microstrategys-saylor-names-one-thing-better-than-bitcoi-

در همین راستا، لازم به ذکر است نرخ سهام مایکرواستراتژی در روز جمعه، پس از پیش‌بینی سیلور مبنی بر اینکه این کمپانی امکان دارد به یک بانک بیت‌کوین با نرخ تریلیون دلاری تبدیل شود، ۱۶ درصد صعود کرد.

مایکرواستراتژی در حال حاضر حدود ۱۵.۸ میلیون دلار بیت‌کوین در اختیار دارد و نرخ کل این کمپانی به ۴۳ میلیارد دلار می‌رسد.

تور دمستر، مشاور کمپانی بلاک‌استریم (Blockstream)، اخیراً مایکرواستراتژی و صرافی کوین‌بیس را مقایسه و استدلال کرده که این دو کمپانی نماینده «نبرد دو طرح» هستند.

او مایکرواستراتژی را به یک جوجه‌تیغی تشبیه کرده که تنها به یک روش قدرتمند باور دارد، در حالی که کوین‌بیس مانند یک روباه دارای استراتژی‌های متعددی است.

به عبارتی، مایکرواستراتژی به رویکرد بیت‌کوین‌محور خود ادامه می‌دهد و از سرمایه‌گذاری در آلت‌کوین‌ها خودداری می‌کند.

در مقابل، برایان آرمسترانگ، مدیر عملیاتی کوین‌بیس، که قبلاً نسبت به آلت‌کوین‌ها بدبین بود، اکنون دیگر به‌طور صرف به بیت‌کوین اکتفا نمی‌کند و بخشی از سرمایه‌گذاری‌های خود را به نشان‌های دیگر هم اختصاص داده است.