خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

میم‌کوین‌های گربه‌ای رکوردها را جابجا کردند؛ پاپ‌کت و ماگ‌کوین در صدر!


میم‌کوین‌های گربه‌ای رکوردها را جابجا کردند؛ پاپ‌کت و ماگ‌کوین در صدر! | ایران ماین

بازار رمزارزها در حال بازیابی از سقوط اخیر خود ناشی از تنش‌های خاورمیانه است. با کمرنگ شدن احساس ترس و عدم اطمینان (FUD)، نرخ بیت‌کوین به بالای ۶۳۵۰۰ دلار بازگشته است.

بهبود نرخ بیت‌کوین منجر به بالا رفتن قابل‌توجه نرخ میم‌کوین‌هایی همچون ماگ‌کوین (MOG) و پاپ‌کت (POPCAT) نیز شده است. اکنون این پرسش مطرح است که آیا زمان مناسبی برای خرید این میم‌کوین‌ها فرا رسیده یا خیر؟

در حال حاضر، خریداران ماگ‌کوین مطمئن هستند که این میم‌کوین به زودی سقف تاریخی جدیدی (ATH) را ثبت خواهد کرد. نرخ این رمزارز وارد یک افزایش پرقدرت شده و به زودی به منطقه مقاومت حیاتی می‌رسد که عبور از آن می‌تواند به‌عنوان یک نقطه کلیدی برای الگوی صعودی ماگ‌کوین در نظر گرفته شود.

در چارت نرخ این رمز ارز، یک الگوی کف دوقلو (double-bottom) شکل گرفته و نرخ در حال نزدیک شدن به خط گردن این طرح است. با توجه به بالا رفتن شاخص‌های مکدی (MACD) و حجم تعادلی (OBV)، احتمال بالا رفتن نرخ در روزهای آتی بسیار بالا خواهد بود.mog-skyrockets-popcat-hits-ath

اگر نرخ از منطقه مقاومتی ۰.۰۰۰۰۰۱۷۲۱ تا ۰.۰۰۰۰۰۱۸ عبور کند، احتمالاً به ۰.۰۰۰۰۰۲ دلار و حتی در ادامه به ۰.۰۰۰۰۰۳ خواهد رسید.

نرخ پاپ‌کت اخیراً بر یک مقاومت قوی غلبه کرده و امروز نیز به یک سقف تاریخی جدید در ۱.۴۷ دلار رسیده است. این رمزارز اکنون در مرحله کشف نرخ قرار دارد و تحلیل‌های تکنیکال، احتمال ادامه روند صعودی آن را نشان می‌دهند.

اگرچه امکان دارد نرخ پس از توسعه اخیر کمی نزول یابد، ولی انتظار می‌رود به زودی به هدف بالاتری، نزدیک به ۱.۸ دلار برسد. نرخ پاپ‌کت در یک کانال صعودی در حال حرکت است، اندیکاتور مکدی بیانگر بالا رفتن فشار خرید است و اندیکاتور RSI نیز در محدوده بالایی قرار دارد.mog-skyrockets-popcat-hits-ath

البته قبل از افزایش به ۱.۸ دلار، نرخ احتمالاً با اصلاحی جزئی تا ۱.۳۸ دلار مواجه خواهد شد.