خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

نهنگ‌ها در بازار آلت‌کوین‌ها چه می‌خرند؟ نشانه‌ها از تغییرات مثبت خبر می‌دهند!


نهنگ‌ها در بازار آلت‌کوین‌ها چه می‌خرند؟ نشانه‌ها از تغییرات مثبت خبر می‌دهند! | ایران ماین

پلتفرم تحلیلی سنتیمنت (Santiment) در پستی به تراکنش‌های جدید نهنگ‌ها اشاره و تأکید کرده که بالا رفتن فعالیت‌های نهنگ‌ها می‌تواند نشانه‌ای از بالا رفتن نرخ آلت‌کوین‌ها در آینده باشد. این پلتفرم به چند آلت‌کوین اشاره کرده که در هفته گذشته شاهد توسعه چشمگیر فعالیت نهنگ‌ها در بازار خود بوده‌اند.

نکته جالب توجه این است که آلت‌کوین‌هایی که شاهد نزول نرخ خود بوده و ناگهان با بالا رفتن شدید تراکنش‌های نهنگ‌ها مواجه شده‌اند، به عنوان کاندیداهای اصلی برای جهش‌های قیمتی در آینده مطرح هستند.check-out-which-altcoins-might-explode-soon-according-to-analysts-at-santiment

در این لیست، کرونوس (CRO) با ۲۵۵ درصد بالا رفتن در فعالیت نهنگ‌ها پیشتاز بوده، ولی نرخ آن در هفته گذشته ۷ درصد نزول یافته است.

همچنین، آوه (Aave) نیز با بالا رفتن فعالیت نهنگ‌ها در هفته گذشته روبه‌رو بوده، ولی نرخ آن نیز در همین مدت ۸ درصد نزول داشته است. با توجه به این شرایط، به نظر می‌رسد بالا رفتن نرخ این نشان‌ها امکان دارد تا حدودی به تعویق بیفتد.

علاوه بر این، در چند ماه گذشته بیت‌کوین نتوانسته مقاومت‌های کلیدی خود را بشکند و همین موضوع، انتظارها برای شروع آلت‌سیزن را بالا رفتن داده است. البته بعضی از کارشناسان معتقدند که تا زمانی که بیت‌کوین به رکورد جدیدی نرسد و سلطه آن بر بازار نزول نیابد، آلت‌سیزن به وقوع نخواهد پیوست.

در حال حاضر، تسلط بیت‌کوین بر بازار حدود ۵۸ درصد است و در نزدیکی بالاترین لایه از آوریل ۲۰۲۱ قرار دارد.

در همین حال، در روز قرمز بازار و نزول ۲.۸ درصدی نرخ کل بازار، بعضی از آلت‌کوین‌ها شاهد توسعه قیمتی خوبی بوده‌اند که می‌تواند پیش‌درآمدی برای آلت‌سیزن باشد.

به عنوان مثال، امروز نرخ سویی (SUI) با ۱۰ درصد بالا رفتن به ۲.۱۰ دلار رسیده و تنها ۳ درصد با رکورد تاریخی خود فاصله دارد. همچنین، نرخ فانتوم (FTM) با ۴ درصد بالا رفتن به ۰.۷۰ دلار نزدیک شده است. بعضی دیگر از آلت‌کوین‌ها مانند آپتوس (APT) و ترون (TRX) نیز در وضعیت سبز قرار دارند.