خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

نوبیتکس به شایعات مربوط به رد فلگ شدن پایان داد! ماجرا از چه قرار بود؟


نوبیتکس به شایعات مربوط به رد فلگ شدن پایان داد! ماجرا از چه قرار بود؟ | ایران ماین

صرافی رمزارزی نوبیتکس به کاربران خود راجع به شایعات اخیر پلتفرم‌های اجتماعی با کلیدواژه “ردفلگ” پاسخ داده است.

در روزهای اخیر، شایعات زیادی مبنی بر رد فلگ (Red Flag) شدن نوبیتکس به وجود آمده است.

صرافی نوبیتکس در پاسخ به این شایعات بیان کرده است که پلتفرم‌های بلاکچینی به جز پلتفرم‌های پرایوت، کاملاً شفاف هستند و آدرس‌های صرافی‌های متمرکز مانند بایننس و نوبیتکس به راحتی قابل شناسایی و فلگ‌گذاری هستند.

گفتنی است پلتفرم آرخام اینتلیجنس (Arkham)، که شایعات بر اساس آن شروع شده، یکی از پلتفرم‌های تحلیلی بلاکچین است که علاوه بر نقصان جدی اطلاعات، به‌روزرسانی ضعیفی نسبت به تغییرات داشته و صرفاً بر اساس گزارش‌های دریافتی فعالیت می‌کند.

نوبیتکس مدت‌ها است که از اطلاعات بسیار دقیق پلتفرم‌های قدرتمندی مانند چین‌آنالیتکس (Chainanalysis)، اوکی‌لینک (OKLink) و… استفاده می‌کند.

در ادامه، نوبیتکس به این موضوع اشاره می‌کند که:

نوبیتکس همچنین اعلام کرده است که یکی از امن‌ترین زیرساخت‌های نگهداری دارایی رمزارزی در دنیا را دارد و ایمنی دارایی کاربران همواره اولویت این پلتفرم بوده است.

همچنین، نوبیتکس با کمک مشاوران بین‌المللی ریسک‌های موجود را رصد و مدیریت می‌کند. این پلتفرم از سیاست‌های شفاف برای نزول خطرات استفاده می‌کند و تاکنون اجازه سوءاستفاده از بستر خود را نداده است.

در پایان، نوبیتکس به ریسک‌های جابجایی دارایی به پلتفرم‌های تحریمی اشاره کرده و تأکید می‌کند که مسئولیت حفظ حریم خصوصی بر عهده کاربران است. نوبیتکس و دیگر پلتفرم‌های دارای اعتبار ایرانی برای نزول ریسک‌های بین‌المللی ایجاد شده‌اند.

شایان ذکر است که ماه گذشته، اولین و تنها روش اثبات اندوخته در ایران توسط نوبیتکس ارائه شد. این برای نخستین بار است که یک پلتفرم ایرانی تضمین می‌کند که دارایی آن به اندازه موجودی کاربران است.