خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

هجوم کاربران به بلاکچین تون پس از ایردراپ داگز؛ رکورد تراکنش‌ها شکسته شد!


هجوم کاربران به بلاکچین تون پس از ایردراپ داگز؛ رکورد تراکنش‌ها شکسته شد! | ایران ماین

بر اساس گزارش‌های جدید منتشرشده، حجم تراکنش‌های پردازش شده توسط بلاکچین تون (TON) تلگرام طی هفته گذشته، به دنبال ایردراپ میم‌کوین داگز (DOGS)، به طرز چشمگیری بالا رفته و به بیش از ۴۶ میلیون تراکنش رسیده است. این امر بیانگر علاقه و مشارکت بالای کاربران در این نظام زیستی است.

با این حال، پلتفرم تون در همین بازه زمانی در دو مرحله، به مدت مجموعاً بیش از ۱۲ ساعت دچار قطعی شد. همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، این مشکل به دلیل بالا رفتن غیرعادی تعداد تراکنش‌ها در پی ایردراپ میم‌کوین داگز رخ داد.

در این ایردراپ، ۴۴۰ میلیارد نشان DOGS از مجموع ۵۵۰ میلیارد نشان این رمز ارز بین کاربران توزیع شد. در حال حاضر، این نشان در چندین صرافی بزرگ رمز ارز از جمله بایننس، بای‌بیت (Bybit)، اوکی‌ایکس (OKX)، بیت‌گت (Bitget) و گیت.آی‌او (Gate.io) فهرست شده است.

نکته جالب توجه اینجاست که نشان DOGS بلافاصله پس از دستگیری پاول دورف، مؤسس تلگرام، در پاریس در هفته گذشته شروع به کار کرد.

دادگاهی در پاریس، دورف را به کمک به عرضه تصاویر مجرمانه و چندین تخلف دیگر در تلگرام متهم کرد. البته لازم به ذکر است که دورف در حال حاضر و با سپردن ضمانت ۵ میلیون یورویی، از زندان آزاد شده است.