خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

هولدرهای بزرگ دوباره دست به کار شدند؛ انباشت بیت‌کوین سرعت گرفت!


هولدرهای بزرگ دوباره دست به کار شدند؛ انباشت بیت‌کوین سرعت گرفت! | ایران ماین

سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال به طور فزاینده‌ای در حال انباشت و نگهداری بیت‌کوین (BTC) هستند. این تغییر رویکرد به انباشت، تحت اثر احساسات مثبت سرمایه‌گذاران و نتایج شاخص نرخ مصرف‌کننده (CPI) ایالات متحده قرار دارد.

داده‌های درون زنجیره‌ای نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران بزرگ و سازمانی در حال بالا رفتن ذخایر بیت‌کوین خود هستند. این روند از زمانی که بیت‌کوین در ماه مارس به بالاترین لایه تاریخی خود رسید و سپس، دوره‌ای از توزیع عرضه آغاز شد، به تدریج معکوس شده است.

طبق گزارش‌ها، هولدرهای بلندمدت (LTH) که در زمان اوج‌گیری تاریخی نرخ بیت‌کوین نقش کلیدی در بالا رفتن آن داشتند، اکنون پس از یک دوره فروش سنگین، دوباره به هولد کردن این رمز ارز روی آورده‌اند. این تغییر رویکرد در جابجایی بیش از ۳۷۴,۰۰۰ بیت‌کوین به وضعیت LTH طی سه ماه گذشته به وضوح مشهود است.

با وجود توزیع تهاجمی از آوریل تا جولای، نرخ اسپات بیت‌کوین همچنان بالاتر از هزینه پایه سرمایه‌گذاران فعال است که خوش‌بینی آنها به حرکت مثبت بازار را نشان می‌دهد.

خوان لئون، استراتژیست ارشد سرمایه‌گذاری در بیت‌وایز، می‌گوید:

سرمایه ورودی به صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت‌کوین از ماه ژانویه تاکنون به بیش از ۱۷ میلیارد دلار رسیده است.

در همین حال، احتمال افت نرخ بهره از سوی فدرال رزرو و پشتیبانی‌های نظارتی بیشتر، خوش‌بینی معامله‌گران نسبت به بازار رمزارزها را ارتقا کرده است.