خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

واچ‌لیست بررسی‌کننده مشهور برای رالی اکتبر؛ ۹ آلت‌کوین با پتانسیل توسعه فوق‌العاده!


واچ‌لیست بررسی‌کننده مشهور برای رالی اکتبر؛ ۹ آلت‌کوین با پتانسیل توسعه فوق‌العاده! | ایران ماین

با بالا رفتن نرخ بیت‌کوین (BTC)، سرمایه‌گذاران به دنبال گزینه‌های دیگری با پتانسیل سوددهی بالا هستند. در همین راستا، لینتون ورم (Linton Worm)، بررسی‌کننده معروف بازار کریپتو، ۹ آلت‌کوین با پتانسیل توسعه بالا را برای خرید، جهت کسب سود در رالی صعودی اکتبر ۲۰۲۴ معرفی کرده است.

لیست آلت‌کوین‌های معرفی‌شده توسط لینتون ورم با ریلیو نتورک (RIO) آغاز می‌شود که نرخ بازار ۶.۷ میلیون دلار و نرخ بازار کاملاً رقیق‌شده ۵۶.۳ میلیون دلاری دارد.

این پروژه در حوزه توکنیزاسیون دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) فعالیت می‌کند که انتظار می‌رود به یک حوزه هزار میلیارد دلاری تبدیل شود.

این بررسی‌کننده همچنین پلتفرم سویی (SUI)، به عنوان یک بلاکچین لایه ۱، با نرخ بازار ۴.۰۵ میلیارد دلار و نرخ بازار کاملاً رقیق‌شده ۱۵.۰۱ میلیارد دلار را معرفی کرده است.

انتظار می‌رود این پلتفرم رقابت بیشتری با بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) ایجاد کند.

سلستیا (TIA) نیز یکی دیگر از آلت‌کوین‌هایی است که با نرخ بازار ۱.۲۸ میلیارد دلار و نرخ کاملاً رقیق‌شده ۶.۴۹ میلیارد دلاری خود، در لیست لینتون ورم قرار دارد. علی‌رغم افت اخیر خود، این نشان هنوز پتانسیل توسعه دارد.

لیر زیرو (ZRO) به عنوان یک پلتفرم تعامل‌پذیری با نرخ بازار کمتر از ۱ میلیارد دلار نیز توسط این بررسی‌کننده معرفی شده است. همچنین، سیمونز کت (CAT) هم به عنوان یکی از میم‌کوین‌های محبوب با نرخ بازار ۲۶۲ میلیون دلار در این لیست جای دارد.

دیگر آلت‌کوین‌های پیشنهادی این بررسی‌کننده شامل دودو (DODO) و نشان‌فای (TOKEN) هستند که به ترتیب در فضای مالی بدون مرکزیت (دیفای) و توکنیزه‌سازی کارایی خوبی دارند.

پلتفرم پارسل (PRCL) نیز به عنوان یک استاندارد املاک دیجیتال با نرخ بازار ۳۳ میلیون دلار توسط لینتون ورم معرفی شده است. در نهایت، نشان بومی اتنا لبز (ENA) با نرخ بازار ۹۶ میلیون دلار در لیست این بررسی‌کننده قرار دارد.