خانه
ثبت نام / ورود
مقایسه ماینر
سبد خرید
دیدگاه ها

پایان فاز اصلاح بعضی از میم‌کوین‌ها! معرفی ۳ میم‌کوین برای نیمه دوم سال ۲۰۲۴!


پایان فاز اصلاح بعضی از میم‌کوین‌ها! معرفی ۳ میم‌کوین برای نیمه دوم سال ۲۰۲۴! | ایران ماین

در میان نوسانات مداوم بازار کریپتو، میم‌کوین‌ها خود را به عنوان یک دارایی سودآور مطرح کرده‌اند که می‌توانند در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ به سودهای بزرگی دست یابند.

در سه‌ماهه اول سال کنونی، میم‌کوین‌ها توسعه چشمگیری داشتند، ولی در سه‌ماهه دوم با اصلاح قیمتی مواجه شدند. با ورود به سه‌ماهه سوم، بعضی از میم‌کوین‌ها توانستند از فاز اصلاح خارج شده و به سطوح بالاتری برسند.

نیر‌و اتریوم‌ (NEIRO) یک رمز ارز با عرضه کل یک میلیارد نشان است و به‌ عنوان موقعیت بزرگ بعدی در دنیای کریپتو شناخته می‌شود. این ارز هیچ گونه مالیات خرید یا فروش ندارد و هیچ توکنی برای تیم توسعه‌دهندگان در نظر گرفته نگردیده. این بیانگر رویکرد مبتنی بر جامعه است.

نرخ نیر‌و اتریوم‌ در هفته گذشته بیش از ۵۵.۲۷ درصد صعود کرد و در حال حاضر با بالا رفتن نرخ ۹.۱۳ درصدی در محدوده ۰.۲۶ دلار قرار دارد؛ ولی مقدار خرید و فروش روزانه آن با ۳۴.۳۷ درصد نزول به ۲۳ میلیون دلار رسیده است.

مونا‌ کوین (MONA) یک رمز ارز منبع باز، بدون مرکزیت و پلتفرم پرداخت همتا به همتا (P2P) است. این رمزارز در سال ۲۰۱۴ شروع به کار کرد و در واقع یک هاردفورک از لایت کوین است که روی الگوریتم Lyra2RE ورژن ۲ ساخته شده است.

در زمان نگارش این خبر، مونا‌کوین با ۳.۵۵ درصد نزول نسبت به روز گذشته، در محدوده قیمتی ۰.۲۶۶ دلار معامله می‌شود. با این حال، مقدار خرید و فروش روزانه آن با ۳.۴۵ درصد بالا رفتن به ۱۵۴ هزار دلار رسیده است.

شیبابیت‌کوین (SHIBTC) یک رمز ارز است که به عنوان نشان کاربردی برای بزرگ‌ترین پلتفرم جمع‌آوری NFT استفاده می‌شود. این رمز ارز از تمرکززدایی پشتیبانی می‌کند و مزایایی مانند نزول هزینه‌های تراکنش، دسترسی به ویژگی‌های برتر و پاداش‌های استیکینگ را ارائه می‌دهد.

در حال حاضر شیبابیت‌کوین در محدوده قیمتی ۰.۶۹۸۹ دلاری معامله می‌شود و نسبت به هفته گذشته ۱.۱۳ درصد بالا رفتن نرخ داشته؛ همچنین مقدار خرید و فروش این میم‌کوین با ۲۴ درصد نزول به ۳.۶۴ میلیون دلار رسیده است.