خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

پرواز ۷۰ درصدی سان‌داگ؛ ترون به دنبال فتح بازار میم‌کوین‌ها است!


پرواز ۷۰ درصدی سان‌داگ؛ ترون به دنبال فتح بازار میم‌کوین‌ها است! | ایران ماین

توسعه قابل توجه نرخ سان‌داگ (SUNDOG)، میم‌کوین جدیدی که بر بستر بلاکچین ترون ساخته شده، جامعه ارزهای دیجیتال را شگفت‌زده کرده است. نرخ بازار این نشان به لطف سرمایه‌گذاری‌های کلان و پشتیبانی‌های جاستین سان، مؤسس ترون، طی چند روز از ۲ میلیون دلار به ۲۰۰ میلیون دلار رسیده است.

سان‌داگ پس از اعلام راه‌اندازی پروژه سان‌پامپ (SunPump) توسط جاستین سان به شهرت رسید. این پروژه توانسته بخشی از بازار پامپ.فان (pump.fun)، پلتفرم تولید میم‌کوین بر بستر سولانا را به خود اختصاص دهد.

در حالی که دلواپسی‌هایی راجع به نزول سریع هیجان پیرامون سان‌داگ وجود داشت، این میم‌کوین به مسیر صعودی خود ادامه داده و امکان دارد به نرخ بازار میلیارد دلاری برسد.

بر اساس داده‌های بازار، نرخ این میم‌کوین طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایشی ۷۲ درصدی به ۰.۲۴۳۷ دلار رسیده و میزان توسعه آن از زمان راه‌اندازی در ۱۷ آگوست نزدیک به ۳۰۰ درصد بوده است.tron-meme-coin-sundog-skyrockets-

روند توسعه این نشان شباهت زیادی به روند نرخ میم‌کوین سگ کلاهدار (WIF) در زمان راه‌اندازی دارد و همین موضوع، فعالان بازار را نسبت به آینده روشن آن امیدوار کرده است.

توسعه سان‌داگ همچنین منجر به بالا رفتن تعداد نشان‌های جدید در سان‌پامپ شده است. تا ۱۸ آگوست، کمتر از ۶ هزار میم‌کوین بر بستر ترون وجود داشت، ولی این تعداد اکنون به ۱۳,۸۱۵ رسیده است.

اگر این روند ادامه یابد، احتمال جابجایی نقدینگی از بازار میم‌کوین‌های پلتفرم سولانا به سمت میم‌کوین‌های سان‌پامپ بیشتر می‌شود و تقاضا برای نشان‌های TRX و SUNDOG نیز بالا رفتن خواهد یافت.

در همین حال، طبق داده‌های پلتفرم آرخام اینتلیجنس (Arkham Intelligence)، یکی از معامله‌گران با نام TT۴S۵ که از اولین خریداران سان‌داگ بوده، توانسته نرخ سرمایه‌گذاری اولیه ۱.۶۹ هزار دلاری خود را در عرض ۶ روز به حدود ۲۰ میلیون دلار برساند.

این معامله‌گر اکنون ۱۹.۵۲ میلیون دلار سان‌داگ در هفت آدرس مختلف دارد و ۱.۰۸ میلیون دلار از این نشان‌ها را به بازارهای معاملاتی منتقل کرده است.