خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

پشتیبانی کامل بایننس از همستر‌ کامبت و کتیزن! منتظر انفجار نرخ HMSTR و CATI باشیم؟


پشتیبانی کامل بایننس از همستر‌ کامبت و کتیزن! منتظر انفجار نرخ HMSTR و CATI باشیم؟ | ایران ماین

اطلاعیه جدید منتشرشده توسط صرافی بایننس باعث بالا رفتن خوش‌بینی کاربران نسبت به پروژه‌های تلگرامی محبوب، یعنی همستر‌کامبت (HMSTR) و کتیزن (CATI) شده است.

بایننس در تاریخ ۱۶ سپتامبر اعلام کرد که قصد دارد به زودی قراردادهای آتی این دو رمزارز را ارائه کند. بر این اساس، قرارداد آتی CATI/USDT از تاریخ ۲۰ سپتامبر و قرارداد آتی HMSTR/USDT از ۲۶ سپتامبر موجود کاربران قرار خواهد گرفت.

بایننس فاندینگ ریت قراردادهای آتی این رمزارزها را در محدوده مثبت تا منفی ۲ درصد تعیین کرده و کاربران می‌توانند از اهرم معاملاتی تا ۷۵ برابر استفاده کنند.

همچنین، اعلام شده که بر اساس شرایط بازار، امکان دارد مشخصات قراردادها تغییر کند. این تغییرات می‌تواند شامل فاندینگ ریت، اندازه قرارداد، حداکثر اهرم و نیازمندی ها مارجین اولیه باشد.

پشتیبانی بایننس از این پروژه‌های جدید توجه سرمایه‌گذاران را به شدت جلب کرده است. تجربه‌های قبلی نشان داده که لیست شدن نشان‌ها در بایننس معمولاً منجر به بالا رفتن قابل‌توجه نرخ آن‌ها می‌شود. در حال حاضر، چنین انتظاری برای نشان‌های HMSTR و CATI نیز وجود دارد.

همچنین، همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، بایننس این دو پروژه را به عنوان پنجاه‌وهشتمین و پنجاه‌ونهمین پروژه در لانچ‌پول خود معرفی کرده که به بالا رفتن امیدواری‌ها نسبت به آینده این دو رمز ارز دامن زده است.

نشان HMSTR در ۲۶ سپتامبر و نشان CATI در ۲۰ سپتامبر در صرافی بایننس فهرست خواهند شد.