خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

پیش‌بینی جهش تاریخی و رکوردشکنی نرخ OM؛ پلتفرم اصلی مانترا در راه است!


پیش‌بینی جهش تاریخی و رکوردشکنی نرخ OM؛ پلتفرم اصلی مانترا در راه است! | ایران ماین

بر اساس گزارش‌های جدید، پلتفرم اصلی (Mainnet) مانترا قرار است در ماه اکتبر راه‌اندازی شود و انتظار می‌رود که این رویداد باعث بالا رفتن نرخ نشان مانترا (OM) شود. این توسعه کلیدی برای مانترا، که در حوزه دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) فعالیت می‌کند، بسیار اهمیت دارد.

با بهبود شرایط کلی بازار، احتمال ادامه روند صعودی مانترا وجود دارد و این رمزارز امکان دارد به رکوردهای جدیدی دست یابد.

هدف پلتفرم اصلی مانترا، ارائه مجموعه‌ای از ابزارهای قابل تنظیم است که به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا راه‌حل‌های مناسب با نیازهای خود را ایجاد کنند.

این ابزارها فرآیند جابجایی دارایی‌های واقعی به دنیای بلاکچین را ساده‌تر کرده و تطابق با مقررات را تضمین می‌کنند.

جان پاتریک مولین، مدیر اجرایی مانترا، معتقد است که پلتفرم مانترا به دلیل ثبات و قابلیت اطمینان خود، به مقصد اصلی کسب‌وکارها جهت دسترسی به تأمین مالی و توکنیزه‌سازی دارایی‌ها تبدیل خواهد شد.

نرخ نشان مانترا در حال حاضر یک روند صعودی را نشان می‌دهد و شاخص قدرت نسبی (RSI) آن نیز این روند را تأیید می‌کند. شاخص RSI در محدوده ۵۶ قرار گرفته و هنوز فاصله زیادی با محدوده اشباع خرید دارد، که نشان می‌دهد هنوز فضای زیادی برای توسعه مانترا وجود دارد.

در حال حاضر، نرخ مانترا در محدوده لایه حمایتی ۱.۰۴ دلار در نوسان است. این لایه می‌تواند به مانترا کمک کند تا به بالاترین رکورد تاریخی خود، یعنی ۱.۴۱ دلار برسد.

با راه‌اندازی پلتفرم اصلی این رمزارز در ماه اکتبر نیز، احتمال عبور نرخ از این لایه و بالا رفتن ۳۳ درصدی آن وجود دارد.om-price-targets-new-high-mantra-mainnet

در طرف مقابل، اگر روند صعودی متوقف شود، مانترا امکان دارد به زیر لایه حمایتی ۱.۰۴ دلار سقوط کند و نرخ آن به ۰.۹۵ دلار برسد. از دست رفتن این لایه نیز می‌تواند سناریوی صعودی را باطل کند.