خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

چین‌لینک با شتاب همکاری‌های جدید به پرواز درآمد! مقصد بعدی نرخ LINK کجاست؟


چین‌لینک با شتاب همکاری‌های جدید به پرواز درآمد! مقصد بعدی نرخ LINK کجاست؟ | ایران ماین

از تاریخ ۵ آگوست تاکنون، نرخ رمز ارز چین‌لینک (LINK) بیش از ۳۰ درصد بالا رفته و به ۱۰.۶ دلار رسیده است. این توسعه چشمگیر در پی ادغام‌های اخیر با پروژه‌های سینتتیکس (Synthetix) و بیفی فایننس (Beefy Finance) اتفاق افتاده که می‌تواند باعث بالا رفتن تقاضا و توسعه بیشتر چین‌لینک شود.

با این حال، در چند روز اخیر، چین‌لینک در محدوده ۱۰.۶ دلار تثبیت شده و سرعت بالا رفتن نرخ آن نزول یافته است. این کندی توسعه به عقب‌نشینی بیت‌کوین به لایه ۶۰ هزار دلار و تثبیت نرخ آلت‌کوین‌های اصلی پس از رالی میان‌هفته، نسبت داده می‌شود.

در هفته‌ای که گذشت، چین‌لینک با ادغام‌های جدید در بخش امور مالی بدون مرکزیت (دیفای) گام‌های مهمی برداشت. ادغام با سینتتیکس بیانگر اهمیت بالای جریان داده‌های قابل اعتماد در نظام زیستی دیفای است.

علاوه بر این، بیفی فایننس اخیراً برای ارتقا ایمنی و مدیریت نقدینگی خود در چندین پلتفرم بلاکچین، فیدهای نرخ چین‌لینک را ادغام کرده است. این مشارکت‌ها، اعتماد پروژه‌های وب ۳ به چین‌لینک و سرویس ها امن و قابل اعتماد آن را به خوبی نشان می‌دهند.

نمودار روزانه چین‌لینک نشان می‌دهد که نرخ در حال تشکیل یک چرخه صعودی دیگر در الگوی کنج بلندمدت است. همچنین، خطوط اندیکاتور مکدی (MACD) در حال ایجاد یک تقاطع صعودی هستند که می‌تواند بیانگر بازگشت مومنتوم صعودی باشد.chainlink-price-30-data-stream-integrations-growth

در چنین شرایطی، بالا رفتن فشار خرید امکان دارد نرخ چین‌لینک را ۳۰ درصد دیگر بالا رفتن داده و به ۱۳.۷ دلار برساند. ولی در طرف مقابل، فشار فروشندگان که باعث نزدیکی نرخ به مرز پایینی اندیکاتور باندهای بولینگر (BB) شده، بیانگر نیروی غالب فروشندگان است.

اگر دلواپسی‌ها راجع به اصلاحات بازار ادامه یابد، احتمال افت ۱۵ درصدی نرخ و بازگشت آن به لایه ۹ دلار وجود خواهد داشت.