خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

چین‌لینک در مسیر شکوفایی؛ برای توسعه ۵ تا ۱۰ برابری نرخ LINK آماده شوید!


چین‌لینک در مسیر شکوفایی؛ برای توسعه ۵ تا ۱۰ برابری نرخ LINK آماده شوید! | ایران ماین

نرخ رمز ارز چین‌لینک (LINK) با یک توسعه ۴ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، به ۱۰.۵۸ دلار رسیده و نرخ بازار آن هم به بیش از ۶.۴۴ میلیارد دلار بالا رفته است.

در همین حال، مقدار خرید و فروش روزانه این ارز با افتی ۱۱ درصدی به ۲۱۳ میلیون دلار نزول یافته است.chainlink-

به گفته تحلیلگران، چین‌لینک یکی از پنج نشان با پتانسیل بالای توسعه به شمار می‌رود. با توجه به احساسات مثبت حاکم بر بازار، این رمز ارز در آستانه یک رالی عظیم قرار دارد و انتظار می‌رود نرخ آن تا سال آینده به شدت بالا رفتن یابد.

چین‌لینک با قابلیت اتصال بلاکچین‌ها به داده‌های واقعی، ارزشی متمایز در نظام زیستی ارائه می‌کند. نشان LINK نقش حیاتی در این نظام زیستی ایفا می‌کند و برای پاداش‌دهی به کاربران و بالا رفتن ایمنی پلتفرم به کار می‌رود.

ترکیب راه‌حل‌های درون زنجیره‌ای و خارج از زنجیره، تبادل کارآمد و قابل اعتماد داده‌ها را در نظام زیستی چین‌لینک تضمین می‌کند.

نرخ این نشان در حال حاضر بین دو لایه پشتیبانی و مقاومت ۸.۴۳ و ۱۱.۲۷ دلار در نوسان است، ولی امکان دارد به زودی تا ۵۰ دلار یا بیشتر توسعه کند. همچنین، کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که این رمز ارز طی ۳ سال آینده با رشدی ۵ تا ۱۰ برابری مواجه شود.

پذیرش فزاینده چین‌لینک و گسترش نقش کلیدی آن در دنیای بلاکچین و ارزهای دیجیتال، می‌تواند مسیر صعودی نرخ LINK را هموارتر سازد.

در همین حال، طی یک همکاری با سوپر‌استیت (Superstate)، یک کمپانی مدیریت دارایی با مجموع ثروت ۱۰۳ میلیون دلاری، چین‌لینک قصد دارد سرویس ها خود را به بخش اقتصاد سنتی نیز گسترش دهد.