خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

کارمزدهای پلتفرم TON به بالاترین حد تاریخی رسید! دلیل این بالا رفتن چیست؟


کارمزدهای پلتفرم TON به بالاترین حد تاریخی رسید! دلیل این بالا رفتن چیست؟ | ایران ماین

همستر کامبت (Hamster Kombat) بر روی بلاکچین تون‌ (TON) با ۱۰۰ میلیون مخاطب فعال ماهانه شروع به کار کرد. در این میان، نرخ رمز ارز همستر (HMSTR) پس از عرضه از حدود ۰.۱۲ دلار به ۰.۰۰۶۸ دلار نزول یافت.

با عرضه همستر، فعالیت معاملاتی در بلاکچین تون‌ صعود کرد و پلتفرم به دلیل حجم بالای کاربران شلوغ شد و کاربران نتوانستند به کیف‌پول‌های خود دسترسی داشته باشند.

با این حال، کاربران برای دریافت پاداش‌های همستر به پلتفرم هجوم آوردند و همین موضوع باعث شد که میزان کارمزد در پلتفرم تون به بالاترین حد خود برسد.

با وجود بالا رفتن فعالیت در پلتفرم، نرخ تون‌کوین اثر چندانی از این روند نگرفته است. نرخ تون‌کوین از پایین‌ترین لایه نزدیک به ۴.۴۵ دلار یک بازگشت صعودی داشت، ولی همچنان زیر ۶ دلار باقی مانده است.

از طرفی نرخ به مقاومت مهم میانگین متحرک ۲۰۰ روزه (MA) در محدوده ۶.۲ نزدیک شده است و احتمال شکست این لایه وجود دارد.

نرخ تون‌کوین اخیراً پشتیبانی مهم مثلث صعودی را از دست داده و به پشتیبانی افقی در محدوده ۴.۵ دلار رسیده بود، ولی یک بازگشت قوی، نرخ را دوباره به سمت الگوی مثلث صعودی سوق داده است. ton-fees-reach-new-all-time-high-amid-hamster-kombat-launch-while-price-remains-

در حال حاضر، نرخ بین سطوح میانگین متحرک ۵۰ روزه و ۲۰۰ روزه قرار دارد که به‌عنوان پشتیبانی و مقاومت عمل می‌کنند. شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز به سطحی صعودی رسیده که از جولای ۲۰۲۴ تاکنون دیده نگردیده و این نشانه خوبی برای نرخ تون‌کوین است.

در مجموع، تون‌کوین در بلندمدت بسیار صعودی به‌نظر می‌رسد و شاخص‌های تکنیکال حاکی از وقوع یک رالی کوتاه‌مدت است.

در حال حاضر، پلتفرم تون یکی از داغ‌ترین پلتفرم‌های بازار کریپتو است، ولی ارتباط این بلاکچین با تلگرام دلواپسی‌هایی را به‌وجود آورده که امکان دارد در آینده مشکلاتی برای آن ایجاد کند.