خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

کتیزن رکورد جدیدی ثبت کرد؛ جذب کردن ۳۴ میلیون مخاطب در کمتر از شش ماه!


کتیزن رکورد جدیدی ثبت کرد؛ جذب کردن ۳۴ میلیون مخاطب در کمتر از شش ماه! | ایران ماین

تیم توسعه‌دهنده بازی تلگرامی محبوب کتیزن (Catizen) با عرضه اطلاعیه‌ای جدید اعلام کرده که طی شش ماه اول فعالیت خود، به ۳۴ میلیون مخاطب دست یافته است.

این پلتفرم در تاریخ ۷ سپتامبر اظهار داشت که بالاترین درآمد را در بین اپلیکیشن‌های تلگرامی دارد و به طور میانگین از هر یک از ۸۰۰ هزار مشترک پولی خود، ۳۳ دلار درآمد کسب کرده است.

همچنین، بر اساس اطلاعیه‌ ناشر کتیزن یعنی پلوتو استودیو (PLUTO Studio)، اوپن پلتفرم (The Open Platform)، بزرگ‌ترین گروه توسعه‌دهندگان پلتفرم تون (TON)، اخیراً روی این پلتفرم سرمایه‌گذاری کرده است.

کتیزن که در اوایل سال ۲۰۲۴ به عنوان اولین پروژه پلوتو معرفی شد، تاکنون از پشتیبانی کمپانی‌هایی مانند هش‌کی (Hashkey) و بایننس لبز (Binance Labs) نیز بهره‌مند شده است. کمپانی هش‌کی کمک‌های فنی و مشاوره‌های قانونی را برای عملیات زیرساخت بلاکچین این پلتفرم ارائه می‌دهد.

این همکاری اولین ورود کتیزن به نظام زیستی تون و نخستین مشارکت آن با یک پروژه وب ۳ به حساب می‌آید. بن ال‌باز (Ben El-Baz)، مدیر اجرایی هش‌کی گلوبال (HashKey Global)، در این باره می‌گوید که دلیل این مشارکت، بالا رفتن سریع تعداد توسعه‌دهندگان در بلاکچین تون است.

او باور دارد که این بالا رفتن آغازگر دوره‌ای پررونق برای این نظام زیستی خواهد بود.

ال‌باز همچنین اشاره کرد که پلتفرم تون با داشتن ۹۰۰ میلیون مخاطب، یکی از بزرگ‌ترین مشکلات پروژه‌های وب ۳، یعنی جذب کردن مخاطب را حل می‌کند.