خانه
ثبت نام / ورود
مقایسه ماینر
سبد خرید
دیدگاه ها

کسب سود شگفت‌انگیز ۴۰۰ درصدی با داگز؛ داستان موفقیت یک معامله‌گر حرفه‌ای!


کسب سود شگفت‌انگیز ۴۰۰ درصدی با داگز؛ داستان موفقیت یک معامله‌گر حرفه‌ای! | ایران ماین

رمز ارز داگز (DOGS) که اخیراً در صرافی‌های بزرگ لیست شده، توانسته توجه زیادی را به خود جلب کند.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، یک معامله‌گر ارزهای دیجیتال توانسته با معامله نشان داگز در تاریخ ۲۶ آگوست، بیش از ۴۰۰ درصد سود کسب کند. این سود پس از انجام چندین معامله در صرافی‌های متمرکز و بدون مرکزیت به دست آمده است.

طبق گزارش‌ها، این معامله‌گر با خرید ۵۵.۹ میلیون نشان داگز به نرخ ۱۸.۴ هزار دلار و فروش ۲۰ میلیون از آن‌ها به نرخ ۳۴.۶ هزار دلار، به سود خوبی دست یافت. او سپس باقی‌مانده نشان‌ها را هم به صرافی‌های متمرکز منتقل کرد و موفق به کسب سود ۴۲۰ درصدی شد.

در این میان، واکنش‌ها در فضای ارزهای دیجیتال هم بسیار مثبت بوده و بسیاری از علاقه‌مندان، به توسعه نرخ داگز امیدوار شده‌اند. این نشان به دلیل لیست شدن در صرافی‌های بزرگی مانند اوکی‌ایکس (OKX)، گیت (Gate.io) و بای‌بیت (Bybit)، مورد توجه قرار گرفته است.

همچنین، یکی از عوامل مهم در جلب توجه به داگز، لیست شدن این پروژه در لانچ‌پول بایننس به عنوان پنجاه و هفتمین پروژه این استاندارد بوده است.

اخیراً، صرافی کریپتو دات کام (Crypto.com) نیز این نشان را لیست کرده و کاربران این صرافی می‌توانند DOGS را با دلار ایالات متحده، یورو و سایر ارزهای فیات خریداری کنند.

داگز، میم‌کوین بومی پلتفرم تلگرام است که در نظام زیستی این پلتفرم برای مواردی چون نشان‌های غیرقابل تعویض (NFTs) و سایر سرویس ها کاربرد دارد.

با این حال، صرافی بایننس اخیراً اعلام کرده که ارتقای پلتفرم تون به دلیل “مشکلات پیش‌بینی نشده” بیشتر از حد انتظار طول می‌کشد و به همین دلیل، سرویس ها انتقال وجه و برداشت در این پلتفرم به حالت تعلیق درآمده است.

همچنین، ولت تلگرام هشدار داده که چندین صرافی دیگر هم به دلیل عرضه داگز با مشکلات عملکردی روبرو هستند و کارایی خرید و فروش آن به‌طور موقت غیرفعال شده است.

در زمان نگارش این خبر، داگز با ۱۸.۸۶ درصد نزول نسبت به روز گذشته، در محدوده قیمتی ۰.۰۰۱۳ دلار معامله می‌شود.dogs-crypto-trader-nabs-400-profit-despite-recent-price-dip-heres-how