خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

کنگره آمریکا بر روی دیفای متمرکز شده؛ یونی‌سواپ آماده جهش است!


کنگره آمریکا بر روی دیفای متمرکز شده؛ یونی‌سواپ آماده جهش است! | ایران ماین

امروز، اولین جلسه استماع کنگره آمریکا راجع به امور مالی بدون مرکزیت (دیفای) برگزار می‌شود که این موضوع می‌تواند اثر مثبتی بر این حوزه و نرخ یونی‌سواپ (UNI) داشته باشد.

این جلسه، اولین جلسه از سلسله جلساتی است که برای تدوین سیاست‌های مربوط به امور مالی بدون مرکزیت در ایالات متحده برگزار می‌شود.

طبق گزارش‌ها، این جلسه با عنوان «رمزگشایی دیفای: بررسی آینده مالی بدون مرکزیت»، توسط کمیته سرویس‌های اقتصادی ایالات متحده در حوزه دارایی‌های دیجیتال، فناوری مالی، و شمول مالی برگزار می‌شود. هدف این جلسه، بررسی رویکرد مناسب برای سیاست‌گذاری در این زمینه ااست.

وضعیت فعلی دیفای در ایالات متحده نابسامان است و چندین پروژه دیفای، از جمله یونی‌سواپ، تحت کنترل کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) قرار دارند. با این حال، یونی‌سواپ در ماه آگوست بیشترین تعداد کاربران را از ایالات متحده جذب کردن کرده است.

این امر، اهمیت این جلسه را برای پروژه‌های دیفای به ویژه یونی‌سواپ نشان می‌دهد.

در همین راستا، بعضی از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که اگر شرایط بازار مساعد باقی بماند، می‌تواند منجر به بالا رفتن نرخ یونی‌سواپ تا ۱۵۰ درصد شود.

نرخ یونی‌سواپ در حال حاضر در یک الگوی کنج نزولی قرار دارد که معمولاً بیانگر بازگشت صعودی است. در صورتی که نرخ بتواند از این الگوی کنج نزولی عبور کرده و به بالای ۹ دلار برسد، هدف بعدی آن ۱۶ دلار خواهد بود که به معنای پتانسیل توسعه ۱۳۹ درصدی از لایه فعلی است.will-uniswap-price-surge-139-as-congress-first-defi-hearing-kicks-off

با این حال، اگر یونی‌سواپ نتواند از این طرح عبور کند، احتمال افت نرخ آن به ۴ دلار و حتی ۲ دلار وجود دارد که می‌تواند الگوی صعودی فعلی را باطل کند.