خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

گزارش مختصر بازار رمزارزها (۲۰ مرداد ۱۴۰۳)


گزارش مختصر بازار رمزارزها (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) | ایران ماین

طی ۲۴ ساعت گذشته، نرخ رمز ارز رمز ارز رمز ارز رمز ارز بیت کوین (BTC) با نوسانات چشمگیری مواجه شده و در نهایت به حدود ۶۰ هزار دلار رسیده است. نرخ‌ سایر ارزهای دیجیتال برتر نظیر اتریوم (ETH)، سولانا (SOL) و ریپل نیز (XRP) نزولی بوده است.

طی این مدت، نرخ بازار کریپتو با کاهشی ۱.۸۴ درصدی به ۲.۱۱ تریلیون دلار رسیده و حجم کل بازار نیز با افتی ۲۳.۳۶ درصدی به ۷۰.۱۸ میلیارد دلار نزول یافته است.

در ادامه کارایی ارزهای دیجیتال برتر طی روز گذشته را به صورت خلاصه بررسی می‌کنیم.

نرخ رمز ارز رمز ارز رمز ارز رمز ارز بیت کوین با کاهشی ۰.۸۵ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۶۰۴۴۵ دلار رسیده و کف و سقف نرخ در این مدت به ترتیب ۵۹۵۸۷.۸۶ و ۶۱۴۶۴.۵۱ دلار بوده است.

از طرفی، میزان تسلط رمز ارز رمز ارز رمز ارز رمز ارز بیت کوین با ۰.۰۹ درصد بالا رفتن به ۵۶.۴۸ درصد رسیده است. همچنین، شاخص سود باز خرید و فروش آتی این رمز ارز با رشدی ۱.۷۸ درصدی به ۲۸.۱۸ میلیارد دلار بالا رفته است. در همین حال، صندوق‌های ETF اسپات رمز ارز رمز ارز رمز ارز رمز ارز بیت کوین ۸۹.۷۳ میلیون دلار خروجی داشتند که با روند نزولی شدن نرخ همسو بود.

نرخ اتریوم با کاهشی ۲.۳۶ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۲۶۱۰ دلار رسیده و کف و سقف نرخ در این مدت به ترتیب ۲۵۵۵.۲۳ دلار و ۲۷۰۶.۴۵ دلار بوده است.

این نزولی شدن نرخ همزمان با فروش گسترده نشان‌های ETH توسط چند نهنگ به وقوع پیوسته است. در پی این نزول، نرخ بازار اتریوم به ۳۱۳.۷ میلیارد دلار رسیده است.

نرخ سولانا کاهشی ۲ درصدی را تجربه کرده و به ۱۵۴.۴۲ دلار رسیده است. کف و سقف نرخ طی ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب ۱۵۱.۲۳ دلار و ۱۵۹.۵۷ دلار گزارش شده است.

شایان ذکر است که اخیراً گمانه‌زنی‌ها در مورد راه‌اندازی احتمالی صندوق‌های ETF اسپات سولانا بالا رفتن پیدا کرده است.

در همین حال، نرخ ریپل با افتی ۳.۳ درصدی طی روز گذشته به ۰.۵۲۶۱ دلار رسیده است. کف و سقف نرخ نیز طی این مدت، به ترتیب ۰.۵۶۹ دلار و ۰.۶۱۶۴ دلار بوده است.

در بخش میم‌کوین‌ها، نرخ دوج‌کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) با نزول ۲.۰۱ و ۰.۹۷ درصدی به ترتیب به ۰.۱۰۳۸ و ۰.۰۰۰۰۱۳۹۷ دلار رسیده است. علاوه بر این، میم‌کوین‌های پپه (PEPE)، سگ کلاه‌دار (WIF) و بانک (BONK) نزولی شدن نرخ ۳ تا ۴ درصدی را تجربه کرده‌اند.

نرخ هلیوم (HNT) با ۱۵.۱۵ درصد بالا رفتن به ۶.۷۹ دلار رسیده است.

نرخ کرونوس (CRO) با ۱۳.۱۵ درصد بالا رفتن به ۰.۰۹۴۴۱ دلار رسیده است.

نرخ زی‌کش (ZEC) با ۱۲.۵۶ درصد به ۴۱.۰۶ دلار رسیده است.

نرخ تون‌کوین (TON) با ۸.۵۱ درصد بالا رفتن به ۶.۷۰ دلار رسیده است.

نرخ پاپکت (POPCAT) با ۹.۲۷ درصد نزول به ۰.۵۷۳ دلار رسیده است.

نرخ برت (BRET) با ۵.۸۱ درصد نزول به ۰.۰۹۸۳۷ دلار رسیده است.

نرخ الاینس ابرهوش مصنوعی (ASI) با ۵.۲۵ درصد نزول به ۰.۸۴۲ دلار رسیده است.

نرخ رندر (RENDER) با ۴.۷۴ درصد نزول به ۴.۸۰ دلار رسیده است.