خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

گولم ۸ هزار اتریوم دیگر را به بازارهای معاملاتی فرستاد! نرخ ETH تحت اثر قرار می‌گیرد؟


گولم ۸ هزار اتریوم دیگر را به بازارهای معاملاتی فرستاد! نرخ ETH تحت اثر قرار می‌گیرد؟ | ایران ماین

آدرس اتریوم پروژه گولم (Golem) که به دوران عرضه اولیه این رمز ارز در سال ۲۰۱۶ بازمی‌گردد، بار دیگر فعال شده و در هفته گذشته، بیش از ۸ هزار اتریوم به صرافی‌های بایننس و کوین‌بیس منتقل کرده است.

این آدرس چندامضایی در ماه گذشته تقریباً ۱۰۰ میلیون دلار اتریوم جابجا کرده و حجم فروش قابل‌توجهی بر نرخ این رمز ارز وارد نموده است. در حال حاضر، این آدرس همچنان حدود ۲۲۸۳۴ اتریوم به نرخ ۶۰ میلیون دلار در اختیار دارد.

پروژه گولم که به عنوان یک بازار بدون مرکزیت برای قدرت محاسباتی شناخته می‌شود، در دوران هیجان عرضه اولیه، ۸۲۰ هزار اتریوم جمع‌آوری کرد.

فعالیت مجدد این آدرس در حالی رخ می‌دهد که نهنگ‌های اتریوم نیز اخیراً به شدت در حال فروش دارایی‌های خود هستند. طی ماه گذشته، یکی از نهنگ‌های بزرگ اتریوم حدود ۴۰ هزار ETH را به بازارهای معاملاتی منتقل کرده که بیانگر نزول علاقه سازمانی به اتریوم است.

علاوه بر این‌ها، صندوق‌های ETF اسپات اتریوم نیز پنجمین روز متوالی برداشت سرمایه را ثبت کرده‌اند که بیانگر نزول مشارکت سازمانی در بازار این آلت‌کوین است.

روز چهارشنبه، صندوق ETF اتریوم کمپانی گری‌اسکیل (ETHE) با خروج ۳۱ میلیون دلار سرمایه روبرو شد. شایان ذکر است، از زمان راه‌اندازی در ماه گذشته، بیش از ۲.۵ میلیارد دلار از این ETF خارج شده است.

به نظر می‌رسد که بیشتر این سرمایه‌ها به سمت صندوق ETF اتریوم کمپانی بلک‌راک (ETHA) سرازیر شده که از زمان راه‌اندازی، بیش از یک میلیارد دلار ورودی داشته است.