خانه
ثبت نام / ورود
مقایسه ماینر
سبد خرید
دیدگاه ها

یاکوونکو از ظرفیت‌های پنهان سولانا پرده برداشت؛ نرخ SOL آماده یک حرکت بزرگ!


یاکوونکو از ظرفیت‌های پنهان سولانا پرده برداشت؛ نرخ SOL آماده یک حرکت بزرگ! | ایران ماین

نرخ رمز ارز سولانا (SOL) با افزایشی ۲ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۴۵ دلار رسیده است. در این بین، آنتولی یاکوونکو، مؤسس سولانا، به بعضی تصورات نادرست راجع به ظرفیت پلتفرم و پویایی کارمزدها در این پلتفرم اشاره کرده است.

او توضیح داده که بلاک‌های سولانا هنوز به‌طور کامل پر نشده‌اند و این موضوع به دلیل تقاضای بالا و تمایل کاربران به پرداخت کارمزدهای بیشتر برای دسترسی به بخش‌های خاصی از بلاکچین است.

یاکوونکو می‌گوید که این رفتار رقابتی کاربران، بیانگر اولویت آنها برای سرعت و انحصار است. همچنین، او معتقد است که افزودن ظرفیت بیشتر به پلتفرم، چه از طریق راه‌حل‌های لایه دو چه از طریق راه‌حل‌های مبتنی بر دانش صفر (ZKPs)، لزوماً به نزول کارمزدها برای کاربرانی که به دنبال اولویت هستند، منجر نخواهد شد.

به گفته او، پویایی کارمزدها بیشتر به انگیزه‌های کاربران بستگی دارد تا اصول ساده عرضه و نیاز.

از نظر تحلیل تکنیکال، نرخ سولانا در یک الگوی پرچم صعودی قرار گرفته که بیانگر ادامه روند صعودی است.

این طرح احتمال رسیدن نرخ به محدوده مقاومت ۱۸۰ دلار را مطرح می‌کند و در صورت شکست این لایه، امکان بالا رفتن نرخ تا ۲۰۰ دلار و حتی، تا ۲۵۰ دلار وجود دارد.solana-price-founder-network-capacity-

از سوی دیگر، اگر نرخ سولانا پس از بازگشت از لایه مقاومت ۱۵۰ دلار نتواند لایه پشتیبانی ۱۱۰ دلار را ثابت نگه دارد، احتمال افت نرخ تا ۸۰ دلار وجود دارد.

در این میان، شاخص قدرت نسبی (RSI) بیانگر یک بازگشت صعودی از منطقه اشباع فروش است. در حال حاضر، این شاخص در یک مسیر افقی کمی پایین‌تر از خط وسط حرکت می‌کند، ولی بازگشت آن به سمت بالا، امکان ادامه روند صعودی را نشان می‌دهد.

شاخص باند بولینگر (BB) هم یک مرحله انقباض را نشان می‌دهد که می‌تواند منجر به حرکت سریع نرخ در هر دو جهت شود.