خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

یک به‌روزرسانی مهم در نقشه‌ راه دوج‌کوین! همه نگاه‎ها به ساکورا است!


یک به‌روزرسانی مهم در نقشه‌ راه دوج‌کوین! همه نگاه‎ها به ساکورا است! | ایران ماین

بنیاد دوج‌کوین اخیراً از یک به‌روزرسانی مهم در نقشه‌راه توسعه خود خبر داده است. مهم‌ترین بخش این به‌روزرسانی، پروژه‌ای به نام «ساکورا» است که هدف آن بالا رفتن ۱۰ برابری سرعت تولید بلاک‌ها و اندازه آنها و حرکت به سمت تمرکززدایی کامل است.

نقشه‌راه بنیاد دوج‌کوین در سه مرحله اصلی تعریف شده است. دور نخست بر توسعه ابزارهایی مانند کتابخانه نرم‌افزاری لیب‌دوج‌کوین (libdogecoin) و ایجاد بستر برای توسعه‌دهندگان متمرکز بود که اکنون به‌طور کامل تکمیل شده است.

هدف دور دوم که ۹۰ درصد از آن تکمیل شده، نزول موانع پذیرش دوج‌کوین برای کسب‌وکارها و ۱.۷ میلیارد شهروند بدون دسترسی به سرویس ها بانکی در جهان است.

در این مرحله، توسعه کیف پول گیگا‌ولت (GigaWallet) و افزونه‌های تجارت الکترونیک در جریان است که استفاده از دوج‌کوین در تراکنش‌های تجاری را ساده‌تر می‌کند.

مرحله سوم، که فقط ۱۰ درصد تکمیل شده، بیشترین توجه جامعه را به خود جلب کرده است. این مرحله با پروژه ساکورا، به منظور بالا رفتن ۱۰ ‌برابری سرعت و اندازه بلاک‌های دوج‌کوین و معرفی نمونه اولیه استاندارد اجماع «اثبات دوج» طراحی شده است.

جامعه دوج‌کوین با اشتیاق و کنجکاوی به این به‌روزرسانی واکنش نشان داده و بعضی از اعضای برجسته‌، درخواست ارائه جزئیات بیشتری در مورد این پروژه کرده‌اند.

بنیاد دوج‌کوین تأکید نموده که نقشه‌راه آنها یک مسیر مبتنی بر اجماع جامعه است و توسط هیچ کمپانی یا فرد خاصی هدایت نمی‌شود.