خانه
ثبت نام / ورود
مقایسه ماینر
سبد خرید
دیدگاه ها

یک میلیارد USDT جدید در پلتفرم ترون ایجاد شد! آماده‌باش برای افزایش بازار؟


یک میلیارد USDT جدید در پلتفرم ترون ایجاد شد! آماده‌باش برای افزایش بازار؟ | ایران ماین

کمپانی تتر، صادرکننده بزرگ‌ترین ارز پایدار بازار، یعنی USDT، امروز یک میلیارد نشان USDT دیگر را بر بستر بلاکچین ترون تولید کرد. این اقدام تنها یک هفته پس از ایجاد یک میلیارد نشان جدید روی بلاکچین اتریوم انجام شد.

البته به گفته پائولو آردوینو، مدیر اجرایی تتر، این نشان‌ها هنوز به بازار عرضه نشده‌ و در حال حاضر فقط تایید شده‌اند. در واقع، این نشان‌ها به ذخایر تتر افزوده می‌شوند تا در صورت نیاز، در ماه‌های آینده به بازار عرضه شوند.

معمولاً کمپانی‌ها برای پاسخ به تقاضای پیش‌بینی‌شده، ذخایر خود را بالا رفتن می‌دهند. اقدام اخیر تتر نیز بیانگر بالا رفتن تقاضا برای USDT در پلتفرم ترون است.

بنابراین، در صورت بالا رفتن ناگهانی تقاضا در پلتفرم ترون، تتر می‌تواند به سرعت به این تقاضا پاسخ دهد.

با تولید نشان اخیر، مجموع تولیدات تتر از زمانی که نرخ بیت‌کوین از ۷۳ هزار دلار عبور کرد، به ۱۷ میلیارد دلار رسیده است. این اقدامات باعث شده تا بعضی از فعالان بازار، گمانه‌زنی‌هایی را مبنی بر اثر مثبت آن بر توسعه بازار کریپتو مطرح کنند.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز نیز گزارش شد، تتر به‌تازگی نشان USDT خود را بر روی بلاکچین آپتوس نیز راه‌اندازی کرده تا دسترسی بیشتری را برای کاربران فراهم کند.

این ادغام باعث نزول هزینه‌های تراکنش در این بلاکچین می‌شود. پس از این ادغام، تتر قادر خواهد بود تا مانند ترون و اتریوم، مستقیماً روی پلتفرم آپتوس نشان تولید کند.