خانه
ثبت نام / ورود
مقایسه ماینر
سبد خرید
دیدگاه ها

۳ آلت‌کوین برتر برای کسب سود، قبل از شروع رالی صعودی بعدی!


۳ آلت‌کوین برتر برای کسب سود، قبل از شروع رالی صعودی بعدی! | ایران ماین

در شرایط نوسانی بازار کریپتو، چندین آلت‌کوین برتر وجود دارند که امکان دارد با افزایش دوباره بیت‌کوین به لایه ۶۰,۰۰۰ دلار، بالا رفتن چشمگیری داشته باشند.

این آلت‌کوین‌ها در حال حاضر با قیمتی تخفیف‌خورده معامله می‌شوند و نهنگ‌ها روی آنها سرمایه‌گذاری‌های بزرگی انجام می‌دهند.

یکی از این آلت‌کوین‌ها، سولانا، پنجمین رمز ارز بزرگ جهان است و در حال حاضر در نزدیکی لایه حمایتی ۱۳۷ دلار معامله می‌شود. از مارس ۲۰۲۴، سولانا در یک الگوی کانال افقی بین ۱۲۵ تا ۱۹۰ دلار حرکت کرده است.

اکنون سولانا به لایه حمایتی این کانال نزدیک شده و احتمال بالا رفتن ۴۰ درصدی و رسیدن به لایه ۱۹۰ دلار، یعنی لایه مقاومتی کانال، وجود دارد. best-altcoins-to-buy-before-the-next-bull-run-

ریپل (XRP) نیز یکی دیگر از ارزهای دیجیتال برتر است که پس از پیروزی اخیر خود در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. ریپل در حال حاضر بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه معامله می‌شود که بیانگر روند صعودی آن است.

از طرفی ریپل در حال تشکیل الگوی سر و شانه معکوس و همچنین الگوی کف دوقلو است؛ که هر دو طرح بیانگر روند صعودی احتمالی هستند. در حال حاضر ریپل در لایه حمایتی ۰.۵۵ دلار معامله می‌شود و با بالا رفتن احساسات صعودی، احتمال بالا رفتن ۳۰ درصدی نرخ و رسیدن به لایه ۰.۷۴ دلار وجود دارد.

داگ‌ویف‌هت (WIF) چهارمین میم‌کوین بزرگ جهان است که از بالاترین نرخ تاریخی خود بیش از ۶۸ درصد نزول یافته است. این ارز در حال حاضر در نزدیکی لایه حمایتی ۱.۴۰ دلار معامله می‌شود.

از ژوئن ۲۰۲۴، ویف چندین بار به این لایه بازگشته و هر بار با بالا رفتن حداقل ۳۰ درصدی مواجه شده است. بر اساس حرکت تاریخی نرخ، امکان بالا رفتن حداقل ۳۰ درصدی و حتی رسیدن به لایه ۲.۹۲ دلار در روزهای آینده برای این رمزارز وجود دارد.