خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

۳ میم‌کوین با پتانسیل توسعه چند برابری!


۳ میم‌کوین با پتانسیل توسعه چند برابری! | ایران ماین

با بازگشت نرخ بیت‌کوین به مرز ۵۸,۰۰۰ دلار، میم‌کوین‌های با نرخ بازار متوسط تا پایین شاهد بالا رفتن قابل توجهی بوده‌اند؛ این در حالی است که میم‌کوین‌های برتر به آرامی و به تدریج شتاب می‌گیرند.
در ۲۴ ساعت گذشته، نرخ بخش میم‌کوین‌ها از ۳۸.۸۱ میلیارد دلار به ۳۷.۷۷ میلیارد دلار نزول یافته و دلیل آن نزولی شدن نرخ بعضی میم‌کوین‌های برتر است.
در ادامه، سه میم‌کوین معرفی می‌شود که بهتر است در روند صعودی بعدی به آنها توجه کنید.

سیمونز کت (CAT) دارای نرخ بازار ۲۰۷ میلیون دلاری است و در حال حاضر، با رشد قابل توجه ۲۵.۴۲ درصدی نسبت به روز گذشته، در محدوده قیمتی ۰.۰۰۰۰۳۱ دلار معامله می‌شود. این میم‌کوین از زمان عرضه تا کنون توانسته ۹۸.۱۷ درصد بالا رفتن را به ثبت برساند. از طرفی نمودار کت، الگوی سر و شانه معکوس با خط گردن ۰.۰۰۰۰۳۰ دلار را نشان می‌دهد. بر اساس این طرح، نرخ در حال نزدیک شدن به لایه روانی ۰.۰۰۰۰۵۰ دلار می باشد.

بیبی دوج (Baby Doge) با نرخ بازار ۱۴۴.۶ میلیون دلاری، در ۲۴ ساعت گذشته ۴.۲۷ درصد بالا رفته است. در حال حاضر، بیبی دوج در محدوده قیمتی ۰.۰۰۰۰۹۶۱۷ دلار معامله می‌شود و الگوی کف گرد در نمودار آن قابل مشاهده است.
این طرح از میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه (EMA) در نمودار ۴ ساعته عبور کرده و به سمت EMA۲۰۰ حرکت می‌کند. همچنین، الگوی کنج نزولی در نمودار روزانه و کف گرد معکوس بیانگر یک چرخه صعودی با هدف ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار هستند.

در این میان، وای (WHY) با نرخ بازار ۱۱۷.۳۷ میلیون دلار، شاهد بالا رفتن ۷.۳۹ دلاری در ۲۴ ساعت گذشته است. نشان وای در حال آماده‌سازی برای یک معکوس صعودی است. هرچند این رالی صعودی با مقاومت لایه فیبوناچی ۷۸.۶۰ درصد مواجه شده، ولی تقاطع صعودی بین EMAهای ۵۰ و ۲۰۰ روزه، نشان از وقوع یک بریک‌اوت و رسیدن به بالاترین حد تاریخی یعنی ۰.۰۰۰۰۰۰۳۲ دلار دارد.