خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

۳ نشان هوش مصنوعی آماده پرواز در رالی اکتبر؛ این فرصت طلایی را از دست ندهید!


۳ نشان هوش مصنوعی آماده پرواز در رالی اکتبر؛ این فرصت طلایی را از دست ندهید! | ایران ماین

با آماده شدن بازار رمزارزها برای رالی صعودی ماه اکتبر (Uptober)، بیت‌کوین (BTC) سطوح بالاتر از ۶۴۰۰۰ دلار را هدف قرار داده است. در این میان، با بالا رفتن تقاضا، نشان‌های هوش مصنوعی نیز شاهد بالا رفتن فشار خرید هستند. به همین دلیل، در ادامه این مطلب، به بررسی نمودار بهترین نشان‌های هوش مصنوعی که برای خرید در این هفته مناسب هستند، می‌پردازیم.

نرخ بیت تنسور با یک برگشت صعودی چشمگیر، در ماه گذشته نزدیک به ۲۰۰ درصد بالا رفتن داشته است. این نشان از پشتیبانی مهم ۲۲۰ دلار بالاتر رفته و اکنون از مرز ۶۰۰ دلار هم عبور کرده است.

با تشکیل الگوی برگشتی کف گرد، انتظار می‌رود که روند صعودی این رمزارز ادامه داشته باشد. همچنین، در شاخص مکدی (MACD)، خط مکدی و خط سیگنال یک تقاطع صعودی تشکیل داده‌اند که نشانه‌ای مثبت به شمار می‌رود.ai-cryptos-for-uptober-rally

در حال حاضر، این نشان با جهش ۱۱ درصدی نسبت به روز گذشته، در محدوده ۶۲۷ دلار معامله می‌شود. با توجه به سطوح فیبوناچی، هدف بعدی نشان TAO در لایه ۸۷۸.۱۲۸۹ دلار قرار دارد که با احتمال وقوع آپتوبر در بازار، می‌تواند محقق شود.

نرخ نیر استاندارد هم در ۲۴ ساعت گذشته ۹.۶۳ درصد بالا رفتن داشته و در حال حاضر در محدوده ۵.۱۷ دلار معامله می‌شود. در نمودار روزانه، نیر استاندارد دومین کندل صعودی متوالی خود را به ثبت رسانده و طی چهار روز گذشته ۱۷.۵۳ درصد بالا رفتن داشته است.

با توجه به حرکت صعودی اخیر و عبور از میانگین‌های متحرک نمایی ۵۰ و ۲۰۰ روزه، احتمال تشکیل یک تقاطع صعودی بین این دو میانگین متحرک در حال بالا رفتن است.ai-cryptos-for-uptober-rally

هدف این حرکت صعودی با توجه به سطوح فیبوناچی، رسیدن به لایه ۳۸.۲۰ درصد در ۵.۵۶۱ دلار می باشد. عبور از این لایه و وقوع آپتوبر نیز می‌تواند نرخ را به سمت لایه ۶۱.۸۰ درصد فیبوناچی در ۶.۸۱ دلار سوق دهد.

ورلدکوین نیز با یک توسعه ۳.۲۲ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به لایه روانی ۲ دلار بازگشته است. نرخ این نشان پس از ثبت الگوی ستاره صبحگاهی در روز جمعه، طی چهار روز تقریباً ۲۵ درصد بالا رفته است.

در نمودار ورلدکوین نیز، الگوی بازگشتی کف گرد قابل مشاهده است که احتمال ایجاد یک روند صعودی را بالا رفتن می‌دهد. در این طرح، ناحیه خط گردن در لایه ۲.۱۰ دلار، یک ناحیه عرضه بسیار اهمیت دارد.ai-cryptos-for-uptober-rally

از طرفی، بازگشت صعودی اخیر باعث ایجاد یک تقاطع صعودی در شاخص مکدی شده است. در سناریوی صعودی، مقاومت‌های کلیدی ورلدکوین در محدوده میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه در ۲.۷۶۸۴ دلار و ناحیه عرضه کلیدی ۴ دلار قرار دارند.

از آنجایی که میانگین متحرک ۵۰ روزه ورلدکوین مثبت است، پیش‌بینی می‌شود که نرخ به سمت میانگین متحرک ۲۰۰ روزه حرکت کند. علاوه بر این، وقوع آپتوبر احتمالاً نرخ این رمزارز را از ۴ دلار فراتر خواهد برد.