خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

بازی کتیزن تاریخ عرضه نشان خود را اعلام کرد؛ پیش‌فروش CATI آغاز شد!


بازی کتیزن تاریخ عرضه نشان خود را اعلام کرد؛ پیش‌فروش CATI آغاز شد! | ایران ماین

بازی محبوب «کتیزن» که بر بستر تلگرام توسعه یافته، تاریخ عرضه نشان خود را ۲۰ سپتامبر اعلام کرد. پیش از این، نشان CATI قرار بود در ماه جولای بر بستر پلتفرم تون (TON) تلگرام ضرب شود، ولی توسعه‌دهندگان پس از مواجهه با چالش‌هایی در برنامه‌ریزی، عرضه آن را به تعویق انداختند.
روز پنج‌شنبه، صرافی بای‌بیت اعلام کرد که خرید و فروش اسپات نشان CATI را در تاریخ ۲۰ سپتامبر لیست خواهد کرد. تیم کتیزن نیز این خبر را از طریق کانال‌های رسمی خود منتشر کرد و تاریخ را تأیید نمود.
با تعیین تاریخ عرضه نشان، احتمالاً شاهد برگزاری ایردراپ نشان CATI یا در همان روز و یا پس از رویداد تولید نشان خواهیم بود. اوایل هفته، تیم کتیزن از یک رویداد بزرگ در تاریخ ۲۱ سپتامبر خبر داده بود. بعضی از بازیکنان تصور می‌کردند که این رویداد، خود عرضه نشان خواهد بود، ولی امکان دارد به زمانی که گزینه دریافت ایردراپ برای بازیکنان فعال می‌شود، اشاره داشته باشد.

خبر تاریخ لیست شدن نشان CATI تنها چند ساعت پس از آغاز خرید و فروش پیش از عرضه این نشان در صرافی اوکی‌ایکس (OKX) منتشر شد. در زمان نگارش این خبر، نشان CATI در بازار پیش از عرضه اوکی‌ایکس با نرخ ۰.۴۳۷۷ دلار معامله می‌شود. نرخ این نشان در بازار پیش از عرضه دو صرافی بیت‌گت و بای‌بیت نیز به ترتیب حدود ۰.۴۶ دلار و ۰.۵۳ دلار می باشد.
هدف از انجام خرید و فروش در بازار پیش از عرضه، اجازه به کاربران برای گمانه‌زنی راجع به نرخ نهایی نشان است. با این حال، خرید و فروش نشان‌ها در این بازار می‌تواند حتی ریسک بیشتری نسبت به خرید و فروش نشان‌های بازی و میم‌کوین‌های پرنوسان داشته باشد؛ زیرا توکنومیک و نحوه توزیع نشان‌ها در طول ایردراپ امکان دارد به طور کامل از قبل فاش یا نهایی نگردیده باشد.