خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

بالا رفتن تزریق ارز پایدار‌ به بازار! بیت‌کوین به سمت رکوردهای جدید پیش می‌رود؟


بالا رفتن تزریق ارز پایدار‌ به بازار! بیت‌کوین به سمت رکوردهای جدید پیش می‌رود؟ | ایران ماین

اکسل آدلر (Axel Adler)، یکی از تحلیلگران کمپانی کریپتوکوانت، با عرضه پستی در پلتفرم اجتماعی X اعلام کرد که میانگین ورودی دو ارز پایدار تتر (USDT) و یو‌اس‌دی‌کوین (USDC) به بازارهای معاملاتی، طی روزهای اخیر بالا رفتن قابل‌توجهی داشته است.

به گفته آدلر، این امر بیانگر بالا رفتن تقاضا در میان کاربران است و می‌تواند در نهایت به نفع نرخ بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال تمام شود.

با بالا رفتن تقاضا، به نظر می‌رسد نرخ ارزهای دیجیتال برتر، به ویژه بیت‌کوین، در آینده‌ای نزدیک دچار تغییرات چشمگیری خواهد شد. در نمودار زیر، روند میانگین متحرک ۳۰ و ۳۶۵ روزه جریان خالص USDT و USDC نشان داده شده است.usdt-usdc-entering-exchanges-bullish-bitcoin

همان‌طور که مشخص است، این شاخص طی رکوردشکنی‌های نرخ بیت‌کوین به شدت بالا رفته است. بنابراین، می‌توان گفت که بالا رفتن ورودی ارز پایدار‌ها به بازارهای معاملاتی ارتباط مستقیمی با افزایش نرخ بیت‌کوین دارد.

در طول مسیر دستیابی نرخ بیت‌کوین به سقف‌ تاریخی خود، ورودی ارز پایدار‌ها به بازارهای معاملاتی به روزانه ۷۲ میلیارد دلار رسید و پس از ثبت این سقف قیمتی نزول یافت.

با این حال، طی روزهای اخیر، این شاخص بار دیگر شروع به بالا رفتن کرده و به مرز ۵۳.۸ میلیارد دلار در روز رسیده است. لذا پیش‌بینی می‌شود که نرخ این رمز ارز در آینده‌ای نزدیک، روند صعودی دیگری را آغاز کند.