خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

بالا رفتن نرخ بیت‌کوین؛ چه مقدار لیکویید شد؟


بالا رفتن نرخ بیت‌کوین؛ چه مقدار لیکویید شد؟ | ایران ماین

نرخ بیت‌کوین با عبور ناگهانی از لایه مقاومت حیاتی ۶۰ هزار دلار، موجب لیکویید شدن بیش از ۱۰۰ میلیون دلار شد.

پس از چند روز نوسانات شدید نرخ، در ۲۴ ساعت گذشته رمز ارز رمز ارز رمز ارز رمز ارز رمز ارز بیت کوین با بیش از ۴ درصد بالا رفتن، به بالاترین حد روزانه ۶۱۳۹۶ دلار رسید.

طبق نمودار زیر، این حرکت به طور ناگهانی رخ داد و بیت‌کوین در یک ساعت بیش از ۱۰۰۰ دلار صعود کرد.bitcoin-explodes-above-60k-triggering-over-100m-in-liquidations

همان‌طور که پیش‌تر در خبرهای رمزارز نیوز گزارش شده بود، لایه ۶۰ هزار دلار از نظر فنی بسیار اهمیت دارد. در حال حاضر رمز ارز رمز ارز رمز ارز رمز ارز رمز ارز بیت کوین در محدوده ۶۰۸۵۸ دلار معامله می‌شود و مقدار خرید و فروش روزانه آن با ۴۶.۸۵ درصد بالا رفتن به ۲۹.۱۰ میلیارد دلار رسیده است.

اکنون رمز ارز رمز ارز رمز ارز رمز ارز رمز ارز بیت کوین در حال نزدیک شدن به میانگین متحرک ۲۰۰ روزه (MA) که در حدود ۶۳ هزار دلار قرار دارد، است. اگر نرخ بتواند از این لایه عبور کند، سیگنال‌های مثبتی در سراسر بازار ارسال می‌‌شود و امید به یک رالی بزرگ را دوباره زنده می‌کند.

قابل توجه است که حرکت ناگهانی رمز ارز رمز ارز رمز ارز رمز ارز رمز ارز بیت کوین منجر به بالا رفتن لیکویید شدن‌ها شده است، به طوری که در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۰۰ میلیون دلار از موقعیت‌های مشتقه از بین رفته‌اند.

همچنین سود باز قراردادهای رمز ارز رمز ارز رمز ارز رمز ارز رمز ارز بیت کوین در مدت مشابه با ۳.۹۹ درصد بالا رفتن به ۳۱.۵۱ میلیارد دلار رسیده است. مقدار خرید و فروش مشتقات نیز ۴۸.۸۷ درصد بالا رفتن داشته و در محدوده ۵۵.۴۲ میلیارد دلاری قرار دارد.