خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

بایننس این ۱۰ نشان‌ حذف‌شده را به USDC تبدیل می‌کند! بازار دچار نوسان می‌شود؟


بایننس این ۱۰ نشان‌ حذف‌شده را به USDC تبدیل می‌کند! بازار دچار نوسان می‌شود؟ | ایران ماین

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی رمز ارز در جهان، اخیرا اعلام کرد که ۱۰ نشان حذف‌شده از لیستش را به‌صورت خودکار به یواس‌دی کوین (USDC) تبدیل خواهد کرد. این تبدیل بر اساس نرخ متوسط تبادل نشان به USDC در طول دوره تبدیل انجام می‌شود.

بایننس اعلام کرده که پس از حذف این نشان‌ها، معادل آنها در قالب ارز پایدار را تا تاریخ ۲۸ آوریل ۲۰۲۵ به کیف پول کاربران منتقل خواهد کرد.

نشان‌های حذف‌شده شامل وای (VAI)، تورنادو کش (TORN)، اوام‌جی نتورک (OMG)، ویوز (WAVES)، نم (XEM)، بارن بریج (BOND)، داک (DOCK)، ام دکس (MDX)، پولکا استارتر (POLS) و پاندی ایکس پورس (PURSE) هستند.

دارندگان این نشان‌ها باید استراتژی‌های معاملاتی خود را برای تغییرات پیش‌ رو تنظیم کنند. در صورت عدم انجام این کار تا ۲۸ اکتبر، این نشان‌ها به‌طور خودکار به USDC تبدیل خواهند شد.

بایننس همچنین اعلام کرده که در طول دوره تبدیل (از ۲۹ اکتبر ۲۰۲۴ تا ۲۸ آوریل ۲۰۲۵)، کاربران قادر به مشاهده نشان‌های حذف‌شده در کیف پول خود نخواهند بود.

طبق داده‌های تاریخی، حذف نشان‌ها از صرافی بایننس معمولاً نوساناتی را در بازار ایجاد می‌کند. به‌عنوان مثال، حذف شش آلت‌کوین در آگوست، منجر به نزول دو رقمی نرخ آنها شد.

بایننس علاوه بر حذف نشان‌ها، نشان‌های جدیدی را نیز به پلتفرم خود اضافه می‌کند. یکی از این نشان‌ها، اسکرول (SCR) است که به‌عنوان یک راه‌حل قابلیت توسعه برای اتریوم معرفی شده است. خرید و فروش پیش‌ از‌ عرضه نشان‌ SCR از تاریخ ۱۱ اکتبر در بایننس آغاز شد.

بایننس همچنین ۵۵ میلیون نشان اسکرول را از طریق خدمت لانچ‌پول خود توزیع خواهد کرد که معادل ۵.۵ درصد از کل عرضه آن است.

کاربران این صرافی از تاریخ ۹ اکتبر می‌توانند رمزارزهای بایننس کوین (BNB) و فرست دیجیتال یواس‌دی (FDUSD) خود را برای دریافت نشان‌های اسکرول قفل کنند.