خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

برنامه ایردراپ داگز تغییر کرد! کی و چگونه نشان‌های DOGS خود را دریافت کنیم؟


برنامه ایردراپ داگز تغییر کرد! کی و چگونه نشان‌های DOGS خود را دریافت کنیم؟ | ایران ماین

بر اساس اطلاعیه جدید منتشرشده توسط تیم داگز در کانال رسمی تلگرام خود، تاکنون بیش از ۶ میلیون مخاطب تأییدشده، درخواست انتقال وجه مستقیم نشان‌های DOGS به بازارهای معاملاتی و کیف پول تلگرام را ارائه کرده‌اند که در تاریخ ارزهای دیجیتال بی‌سابقه است.

بنابراین، این تیم دوره مطالبه (Claim) را تمدید کرده تا کاربران فرصت کافی برای برداشت نشان‌های خود داشته باشد.

به این ترتیب، دوره مطالبه برای بازارهای معاملاتی و کیف پول تلگرام تا ساعت ۶ بعد از ظهر UTC روز ۲۱ آگوست تمدید شده است. گزینه مطالبه برای کیف پول‌های غیرحضانتی نیز از ساعت ۸ صبح UTC روز ۲۳ آگوست موجود خواهد بود.

رویداد تولید نشان (TGE) و لیست شدن آن در بازارهای معاملاتی نیز در ساعت ۱۲ بعد از ظهر UTC روز ۲۳ آگوست برگزار خواهد شد.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، رمز ارز داگز در صرافی‌های بزرگی همچون اوکی‌ایکس (OKX)، بای‌بیت (Bybit)، گیت (Gate.io)، کوکوین (KuCoin)، بیت‌مارت (BitMart)، بینگ‌ایکس (BingX)، بای‌بیت (ByBit)، ال‌بنک (LBank)، بیت‌گت (Bitget) و غیره، لیست خواهد شد.

طبق گزارش‌ها، در تاریخ ۲۳ آگوست، بیش از ۴۰۰ میلیارد نشان DOGS به صورت ایردراپ میان کاربران توزیع خواهد شد. این رویداد به عنوان یک گام بزرگ برای نشان داگز، آن را در بازار رو به توسعه میم‌کوین‌ها به خوبی معرفی خواهد کرد.

بر اساس اطلاعیه اخیر تیم داگز، بیش از ۴۲.۲ میلیون مخاطب واجد شرایط دریافت ایردراپ هستند و هر کدام به طور متوسط ۹۵۰۰ نشان DOGS دریافت خواهند کرد.

کل عرضه نشان‌ها ۵۵۰ میلیارد است که از این میزان، ۸۱.۵ درصد به جامعه، ۱۰ درصد به تیم و پروژه‌های آینده، و ۸.۵ درصد برای لیست شدن در صرافی و تأمین نقدینگی، اختصاص داده شده است.

در همین حال، تیم داگز قصد دارد طی هفته‌های آینده، استیکرهای قابل‌معامله و قابل‌ضرب در بلاکچین را معرفی کند.

بر اساس پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته توسط تحلیلگران، نرخ نشان داگز در زمان عرضه حدود ۰.۰۰۰۵۵ دلار خواهد بود. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، نرخ این نشان می‌تواند به ۰.۰۰۸۲۵ دلار برسد که به معنای بالا رفتن ۱۵ برابری نرخ آن است.

با این حال، در صورت اصلاح پس از جهش اولیه، نرخ این نشان امکان دارد به ۰.۰۰۰۴۱۲۵ دلار نزول یابد که بیانگر یک افت ۲۵ درصدی خواهد بود.