خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

تقویم ایردراپ‌های تلگرامی؛ نشان‌ بازی‌های محبوب چه زمانی عرضه می‌شود؟


تقویم ایردراپ‌های تلگرامی؛ نشان‌ بازی‌های محبوب چه زمانی عرضه می‌شود؟ | ایران ماین

بازی‌های کلیکی مبتنی بر تلگرام در سال کنونی با وعده‌ ارائه نشان‌های رمزارزی از طریق فعالیت‌های درون بازی، محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. حال، زمان عرضه نشان‌های مربوط به این بازی‌ها فرا رسیده و تاریخ‌های مشخصی برای این رویدادها اعلام شده است.

بازی راکی ربیت (Rocky Rabbit) که بیش از ۲۵ میلیون مخاطب دارد، نشان ربیت‌کوین (RBTC) خود را در تاریخ ۲۳ سپتامبر روی پلتفرم تون (TON) عرضه خواهد کرد.

هرچند هنوز جزئیات نحوه تخصیص نشان به بازیکنان مشخص نشده، انتظار می‌رود که این نشان در همان تاریخ میان بازیکنان ایردراپ شود.

بازی همستر کامبت (Hamster Kombat) با بیش از ۳۰۰ میلیون مخاطب، نشان همستر (HMSTR) خود را در تاریخ ۲۶ سپتامبر بر روی پلتفرم تون عرضه خواهد کرد. این نشان ابتدا قرار بود در ماه جولای عرضه شود، ولی به دلیل نیاز به زمان بیشتر برای آماده‌سازی به تعویق افتاد.

عوامل مختلفی مانند میزان درآمد غیرفعال درون‌بازی و تعداد کاربرانی که بازیکن به بازی دعوت کرده است، در تخصیص ایردراپ نشان تأثیرگذار خواهند بود.

بازی ایکس امپایر (X Empire) که قبلاً با نام ماسک امپایر (Musk Empire) شناخته می‌شد، اعلام کرده که فاز ماینینگ آن در تاریخ ۳۰ سپتامبر پایان می‌یابد و پس از آن، ایردراپ نشان‌ها برگزار خواهد شد.

این بازی با تم ایلان ماسک، ایردراپ نشان خود را برای اواخر سپتامبر یا اوایل اکتبر برنامه‌ریزی کرده و قصد دارد نشان‌های بازیکنان غیرفعال را بسوزاند تا سهم بیشتری به بازیکنان فعال اختصاص یابد.

بازی میم‌فای (MemeFi) یک بازی مبارزه‌ای است که روی پلتفرم اتریوم و لینیا (Linea) ساخته شده است. نشان میم‌فای (MEMEFI) این پروژه در تاریخ ۹ اکتبر عرضه خواهد شد.

جزئیات مربوط به تخصیص این نشان هنوز اعلام نشده، ولی یک ابزار عمومی برای بررسی تخصیص ایردراپ پیش از این تاریخ موجود بازیکنان قرار خواهد گرفت.

بازی تپ‌سواپ (TapSwap) نشان خود را در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۴ بر روی پلتفرم تون عرضه خواهد کرد. تیم توسعه‌دهنده اکنون در حال تعیین توکنومیک پروژه و مذاکره با صرافی‌های بزرگ برای لیست کردن نشان خود است.

نشان کتیزن (CATI) در تاریخ ۲۰ سپتامبر در صرافی‌های معتبری همچون بای‌بیت (Bybit) و بیت‌گت (Bitget) لیست خواهد شد. هرچند زمان ایردراپ این نشان هنوز مشخص نشده، ولی احتمالاً در تاریخ ۲۱ سپتامبر به اطلاع بازیکنان خواهد رسید.