خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

تون با جذب کردن ده‌ها میلیون دلار سرمایه در صدر اخبار! رکوردهای جدیدی در راه است؟


تون با جذب کردن ده‌ها میلیون دلار سرمایه در صدر اخبار! رکوردهای جدیدی در راه است؟ | ایران ماین

صرافی رمزارزی بیت‌گت (Bitget) و کمپانی سرمایه‌گذاری فورسایت ونچرز (Foresight Ventures) به‌طور مشترک اعلام کرده‌اند که ۳۰ میلیون دلار در بلاکچین تون (TON) سرمایه‌گذاری خواهند کرد.

این سرمایه‌گذاری با هدف بالا رفتن پذیرش پروژه‌های ضربه زدن برای کسب درآمد (tap-to-earn) و گیم‌فای (ترکیب بازی و دیفای) در نظام زیستی تون صورت می‌گیرد و از طریق خرید نشان‌های TON انجام خواهد شد.

بلاکچین تون که به‌طور کامل با نظام زیستی تلگرام ادغام شده، به‌خاطر پایگاه کاربری ۹۵۰ میلیونی این پیام‌رسان شاهد توسعه سریعی بوده است.

در سال ۲۰۲۴، تراکنش‌های درون زنجیره‌ای و نرخ کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در پلتفرم تون یک توسعه ده برابری را تجربه کرده است. برنامه‌های محبوب این نظام زیستی، مانند همستر کامبت، کتیزن و داگز نیز میلیون‌ها مخاطب را جذب کردن کرده‌اند.

فورست بای، مدیر اجرایی کمپانی فورسایت ونچرز، می‌گوید:

جونبو یانگ، مدیر بخش سرمایه‌گذاری هش‌کی کپیتال (Hashkey Capital) نیز اظهار داشته که جذابیت نظام زیستی تون فراتر از ابتکار‌های تکنیکی آن است:

در این میان، بایننس، بزرگ‌ترین صرافی رمزارزی جهان نیز علاقه زیادی به نظام زیستی تون نشان داده است.

سرمایه‌گذاری بایننس لبز در صرافی بدون مرکزیت و بازی بلوم (Blum)، لیست کردن نشان HMSTR همستر کامبت و عرضه آن از طریق خدمت لانچ‌پول خود، نمونه‌ای از اقدامات استراتژیک این صرافی برای بهره‌برداری از پایگاه کاربری بزرگ نظام زیستی تون است که می‌تواند نفوذ آن را در بازار جهانی گسترش دهد.

البته لازم به ذکر است، در حالی که سرمایه‌گذاران بزرگ به سمت نظام زیستی تون هجوم می‌آورند، این بلاکچین همچنان با چالش‌هایی مواجه است. برای مثال، ماه گذشته، بلاکچین تون دچار دو قطعی شد که تولید بلاک‌ها را متوقف کرد.