خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

جزییات نشان‌سوزی ۴ میلیونی نات‌کوین و داگز؛ منتظر جهش نرخ NOT و DOGS باشیم؟


جزییات نشان‌سوزی ۴ میلیونی نات‌کوین و داگز؛ منتظر جهش نرخ NOT و DOGS باشیم؟ | ایران ماین

بر اساس اطلاعیه‌های جدید منتشرشده، پروژه‌های داگز (DOGS) و نات‌کوین (Notcoin) قرار است امروز، ۹ اکتبر، به‌طور مشترک نشان‌های توزیع‌نشده از ایردراپ‌های خود به نرخ ۴ میلیون دلار را بسوزانند.

این نشان‌ها پس از برگزاری ایردراپ، مطالبه نشده‌اند. از آنجایی که این نشان‌ها به‌طور دائمی از چرخه عرضه حذف می‌شوند، انتظار می‌رود که نرخ این دو رمز ارز در بلندمدت بالا رفتن یابد.

لازم به ذکر است که این تصمیم برای سوزاندن نشان‌ها پس از مشورت با جامعه و دریافت تأیید آنها، اتخاذ شده و این رویداد به‌صورت زنده در ساعت ۱۳ به وقت UTC از طریق پلتفرم اجتماعی X پخش خواهد شد.

یکی از نمایندگان داگز توضیح داده که فرآیند تصمیم‌گیری به‌طور شفاف انجام شده و همه دارندگان نشان فرصت مشارکت در این تصمیم‌گیری را داشته‌اند. همچنین، جامعه تصمیم گرفته که تمام نشان‌های مطالبه‌نشده سوزانده نشوند. به جای آن، بخشی از این نشان‌ها به امور خیریه اختصاص می‌یابد. به گفته تیم توسعه‌دهنده داگز، قرار است ۶ میلیارد نشان مطالبه‌نشده به خیریه‌هایی مرتبط با کودکان و حیوانات اهدا شود. این کمک‌ها به‌صورت شفاف به جامعه گزارش خواهد شد و اعضای فعال نیز می‌توانند در آینده در این طرح‌های خیریه مشارکت کنند.

در مجموع، ۴.۸ میلیارد نشان DOGS و مابقی نشان‌ها از نات‌کوین سوزانده خواهند شد که مجموع نرخ آنها به ۴ میلیون دلار می‌رسد. شایان ذکر است که پروژه‌های داگز و نات‌کوین در زمان‌های مختلف راه‌اندازی شده‌اند. نات‌کوین در ماه ژوئن بیش از ۸۰ میلیارد نشان از طریق ایردراپ خود توزیع کرد، در حالی که داگز در ماه آگوست حدود ۴۰۰ میلیارد نشان را به کاربران واجد شرایط اختصاص داد.

در حال حاضر، نرخ داگز حدود ۰.۰۰۰۷۲ دلار می باشد که نسبت به نرخ اولیه، ۵۵ درصد نزول داشته است. نات‌کوین نیز در محدوده ۰.۰۰۷۷ دلار معامله می‌شود و نسبت به بالاترین لایه تاریخی خود ۵۶.۲۴ درصد افت کرده است. با این حال، شاخص احساسات وزن‌دار این پروژه‌ها نشان می‌دهد که جامعه همچنان نسبت به این رویداد نشان‌سوزی خوش‌بین است.

بررسی نمودارهای تکنیکال نشان می‌دهد که نرخ داگز در تلاش است تا از مثلث نزولی عبور کند. اگر نرخ موفق به عبور از خط روند نزولی شود، امکان دارد شاهد یک رالی افزایشی باشیم. شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز نشان می‌دهد که مومنتوم در حال ارتقا است و نرخ امکان دارد به ۰.۰۰۰۸۸ دلار برسد و سپس، به ۰.۰۰۱۰ دلار بالا رفتن یابد. در طرف مقابل، اگر نرخ دوباره به لایه ۰.۰۰۰۶۸ دلار بازگردد، این پیش‌بینی باطل خواهد شد.dogs-notcoin-burn-airdrop-tokens

در همین حال، ساختار بازار نات‌کوین نیز شبیه به داگز است. اگر نرخ نات‌کوین بتواند مقاومت ۰.۰۰۸۵ دلاری را بشکند، امکان دارد تا ۰.۱۱ دلار و سپس، تا ۰.۰۱۴ دلار بالا رفتن یابد. ولی اگر موفق نشود، امکان دارد شاهد افت نرخ تا ۰.۰۰۷۲ دلار باشیم.dogs-notcoin-burn-airdrop-tokens