خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

درخشش بانک در بازار نزولی کریپتو! منتظر بالا رفتن ۳۰ درصدی نرخ باشیم؟


درخشش بانک در بازار نزولی کریپتو! منتظر بالا رفتن ۳۰ درصدی نرخ باشیم؟ | ایران ماین

برخلاف روند نزولی بازار کریپتو، نرخ بانک (BONK)، میم‌کوین محبوب مبتنی بر سولانا، با بالا رفتن روبه‌رو شده است.

در ۲۴ ساعت گذشته، میم کوین بانک با بیش از ۵ درصد بالا رفتن، به بالاترین حد روزانه ۰.۰۰۰۰۱۶۶۳ دلار رسید. این بالا رفتن نرخ باعث جلب توجه فعالان بازار کریپتو و همچنین منجر به بالا رفتن ۱۶ درصدی سود باز شده است.

با اینکه، در حال حاضر، بانک کمی عقب‌نشینی کرده و در محدوده ۰.۰۰۰۰۱۶۱ دلار معامله می‌شود، ولی همچنان نسبت به سایر ارزهای دیجیتال اصلی مانند بیت‌کوین، اتریوم، سولانا و بایننس کوین کارایی بهتری داشته است.

مقدار خرید و فروش بانک نیز در همین مدت، بیش از ۵۶ درصد بالا رفته که بیانگر مشارکت بالای معامله‌گران در میان سقوط اخیر بازار است.

تحلیل‌های تکنیکال نشان می‌دهند که بانک نزدیک به لایه پشتیبانی ۰.۰۰۰۰۱۵ دلار قرار دارد و در طرف مقابل، با مقاومت قوی خط روند نزولی و همچنین مقاومت افقی در محدوده ۰.۰۰۰۰۱۶۴ دلار مواجه است.

اگر نرخ بانک بتواند از این موانع عبور کند، امکان دارد در روزهای آینده، با افزایش۳۰ درصدی به لایه ۰.۰۰۰۰۲۱۳ دلار برسد.bonk-price-defies-bears-with-4-surge-open-interest-signals-massive-rally

همچنین، شاخص قدرت نسبی (RSI) در منطقه اشباع فروش قرار دارد که می‌تواند بیانگر معکوس شدن نرخ به سمت صعودی در آینده نزدیک باشد.

علاوه بر این، معیارهای کلیدی درون‌زنجیره‌ای نیز به دیدگاه صعودی بانک کمک می‌کنند. نسبت لانگ/شورت (Long/Short) میم کوین بانک، به حدود ۱.۱۱۲، رسیده که بالاترین لایه از ماه آگوست است و احساسات صعودی قوی را نشان می‌دهد.

در همین راستا، داده‌ها نشان می‌دهد که ۵۳ درصد از معامله‌گران برتر پوزیشن لانگ و ۴۷ درصد پوزیشن شورت دارند.

قابل توجه است که ترکیب بالا رفتن ۱۶ درصدی سود باز در ۲۴ ساعت گذشته و همچنین نسبت لانگ/شورت بالای ۱، یک نشانه قوی از صعودی بودن بازار بانک است.