خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

سیمونز کت نگاه‌ها را به خود جلب کرد! قفل ۱۵ میلیون دلار در لاکر فلوکی!


سیمونز کت نگاه‌ها را به خود جلب کرد! قفل ۱۵ میلیون دلار در لاکر فلوکی! | ایران ماین

در اقدامی جسورانه، سیمونز کت (Simon’s CAT)، نشان‌های کت (CAT) و بایننس کوین (BNB) را به نرخ ۱۵ میلیون دلار، برای مدت ۴۲۰ سال، قفل کرده است. این اقدام از طریق استاندارد لاکر (Locker) فلوکی (Flocki) انجام و باعث شده که بخش قابل‌توجهی از ۹ تریلیون عرضه کت قفل شود.
فلوکی این خبر را از طریق حساب X خود به اشتراک گذاشته و موجب جلب توجه فعالان بازار شده است. با نگاهی به ۱۰ رمز ارز جستجوشده برتر در ۲۴ ساعت گذشته، کت به‌ عنوان دومین میم کوین پرجستجو در این زمان شناخته شده است.
پس از راه‌اندازی سان‌پامپ (SunPump)، میم‌کوین‌ها تقاضای زیادی از جامعه کریپتو دریافت کرده‌اند. اکنون این حرکت استراتژیک سیمونز کت می‌تواند به بالا رفتن نرخ کت منجر شود. قفل شدن نشان‌ها بیانگر تعهد تیم سیمونز کت به ایمنی و اعتماد به استاندارد قفل فلوکی نیز هست.

قفل شدن این نشان‌ها همچنین به بازار کریپتو پیام روشنی راجع به پایداری بلندمدت میم کوین سیمونز کت می‌دهد. این میم کوین کاملاً از طریق IP سیمونز کت پشتیبانی می‌شود و به‌ عنوان یکی از میم کوین‌های پیشرو شناخته شده است. این قفل استراتژیک موجب ایجاد گمانه‌زنی‌های زیای در خصوص پامپ قیمتی کت در آینده شده است.
در چند روز گذشته، پس از راه‌اندازی سان‌پامپ و جلب توجه میم کوین‌ها در بازار کریپتو، استراتژی‌های پیشرفته‌ای توسط میم کوین‌های مختلف برای گسترش جامعه‌شان اتخاذ شده است. در این میان، سیمونز کت با این حرکت خود در صدر این روند قرار گرفته است و به‌ عنوان یک پیشرو در میان میم کوین‌ها شناخته می‌شود.