خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

پیش‌بینی افزایش نرخ فانتوم؛ سونیک لبز از ایردراپ ۲۰۰ میلیونی خبر داد!


پیش‌بینی افزایش نرخ فانتوم؛ سونیک لبز از ایردراپ ۲۰۰ میلیونی خبر داد! | ایران ماین

نرخ رمز ارز فانتوم (FTM) پس از یک هفته روند نزولی، بالا رفته است و پیش‌بینی می‌شود که این روند صعودی ادامه‌دار باشد. این بالا رفتن همزمان با اعلام ایردراپ ۲۰۰ میلیون توکنی توسط سونیک لبز (Sonic Labs) رخ داده که احساسات مثبت در بازار را ارتقا کرده است.
سونیک لبز در تاریخ ۶ سپتامبر پلتفرم آزمایشی خود را راه‌اندازی کرد. با وجود اطلاعات محدود راجع به ایردراپ، پیش‌بینی می‌شود در آینده بازی‌های درآمدزایی در این پلتفرم راه‌اندازی شوند. این پروژه، که بیش از ۱۰ میلیون دلار پشتیبانی مالی از سرمایه‌گذارانی همچون هَشد (Hashed) و سافت‌بنک (SoftBank) دریافت کرده، کاربران را به تعامل با پلتفرم خود تشویق می‌کند.
سونیک لبز با اتخاذ رویکردی ضدتورمی، برنامه دارد ۲۰۰ میلیون نشان S را توزیع کند. در روز ایردراپ، کاربران ۲۵ درصد از نشان‌ها را بلافاصله دریافت خواهند کرد و ۷۵ درصد باقی‌مانده طی ۹ ماه آزاد خواهد شد. در صورت برداشت زودهنگام نشان‌ها، بخشی از آنها سوزانده خواهد شد.

در این میان، فعالیت‌هایی مانند اتصال کیف‌پول به وب‌سایت سونیک، اضافه کردن پلتفرم آزمایشی و مبادله نشان‌های آزمایشی، می‌توانند شانس کاربران را برای دریافت بیشتر نشان‌ها در این ایردراپ بالا رفتن دهد.
انتظار می‌رود که پس از به‌روزرسانی بزرگ سونیک در اواخر سال، نرخ فانتوم بیشتر بالا رفتن یابد. این به‌روزرسانی شامل ارتقای سیستم دیتابیس کارمن (Carmen)، توسعه ماشین مجازی فانتوم (FVM) و نزول زمان نهایی‌سازی تراکنش‌ها به کمتر از یک ثانیه است.
در زمان نگارش این خبر، فانتوم با نرخ ۰.۶۳۷۵ دلار معامله می‌شود. در حال حاضر، خریداران در تلاشند تا از سد مقاومت ۰.۷ دلار عبور کنند. در صورت موفقیت آنها، امکان افزایش نرخ تا ۰.۸ دلار وجود خواهد داشت. در ادامه، بالا رفتن فشار خرید می‌تواند نرخ این نشان را به ۰.۹ دلار و حتی به ۱ دلار برساند.

این خوش‌بینی ناشی از رویکردهای اخیر سونیک لبز و توسعه‌های آتی این بلاکچین است که نشان از یک روند صعودی قوی و احساسات مثبت در بازار دارد.