دیدگاه ها

دلیل رشد چند برابری اتریوم کلاسیک


سرنوشت ماینر های اتریوم

همانطور که در طی روز های گذشته شاهد هستید، قیمت اتریوم کلاسیک رشد چند صد درصدی را تجربه کرده که می خواهیم به بررسی علت این افزایش قیمت بپردازیم که دلیل این رشد چیست؟

 

اتریوم کلاسیک

 

با توجه به آپدیت جدید اتریوم و انتشار اخباری مبنی بر مرج اتریوم، یعنی تبدیل اثبات کار به اثبات سهام که در اصل ماینرهای اتریوم از کار خواهند افتاد. به همین دلیل ماینرهای اتریوم به سمت بلاکچین اتریوم کلاسیک روی آوردند که این دلیل اصلی رشد چند صد درصدی اتریوم کلاسیک بوده است و قیمت از 14 دلار به 45 دلار در تاریخ فعلی رسیده است.

 

رتبه اتریوم کلاسیک

 

در همین بین ارزش بازار اتریوم کلاسیک نیز از 2 میلیارد دلار به 5 میلیارد دلار رسید که رشد چشمگیر این رمز ارز متاثر از این رویدار می باشد و این رشد منجر شد تا رتبه این رمز ارز به 19 برسد و رمز ارزهای لایت کوین و لینک را پشت سر بگذارد.

 

سختی شبکه اتریوم

 

پس از انتشار خبر مرج شبکه اتریوم از اثبات کار به اثبات سهام، ماینر های اتریوم در هفته های اخیر ریگ های خود را متوقف و یا به شبکه دیگر همچون اتریوم کلاسیک منتقل کرده اند، همانطور که در تصویر مشاهده می کنید سختی شبکه اتریوم کاهش یافته که نشان از غیرفعال شدن ماینر های این شبکه می باشد.

 

سختی شبکه اتریوم کلاسیک

 

در مقابل می توان به سختی شبکه اتریوم کلاسیک اشاره نمود که در چند هفته اخیر رشد چشمگیری داشته است که نشان از افزایش فعالیت ماینرهای این شبکه است.

پس نتیجه می گیریم ماینرهای اتریوم برای ادامه فعالیت خود به شبکه های دیگر همچون اتریوم کلاسیک منتقل می شوند می توانیم در روز های آینده شاهد رشد بیشتر قیمت رمز ارز اتریوم کلاسیک باشیم.


0 رای
امتیاز از خریداران