خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

اتریوم در آستانه بازگشت بزرگ! آیا نرخ ETH به کف خود رسیده است؟


اتریوم در آستانه بازگشت بزرگ! آیا نرخ ETH به کف خود رسیده است؟ | ایران ماین

معامله‌گران اتریوم (ETH) به تازگی اعتماد بیشتری به بهبود وضعیت این رمز ارز پیدا کرده‌اند و بر این باور هستند که نرخ اتریوم به کف خود رسیده است.

در تاریخ ۱۵ سپتامبر، شاخص نسبت اهرم تخمینی (ELR) اتریوم، که بیانگر میزان ریسک معامله‌گران در بازار مشتقات است، نزول قابل‌توجهی را تجربه کرد که از احتیاط آنها حکایت داشت.

ولی در تاریخ ۱۶ سپتامبر، این نسبت به بالاترین لایه خود در بیش از یک ماه اخیر رسید که بیانگر بازگشت معامله‌گران به سمت پوزیشن‌های پرریسک است.

این بالا رفتن ریسک به دلیل آن است که نسبت ETH/BTC به پایین‌ترین لایه خود در بیش از سه سال گذشته رسیده است. بنجامین کوئن، بررسی‌کننده معروف، معتقد است که این وضعیت امکان دارد بیانگر رسیدن اتریوم به کف قیمتی باشد.

او پیش‌بینی می‌کند که این نسبت امکان دارد بین ۰.۰۳ تا ۰.۰۴ به کف خود برسد و سپس تا سال ۲۰۲۵ روند صعودی پیدا کند.

فاندینگ ریت فعلی نیز از این دیدگاه مثبت پشتیبانی می‌کند. فاندینگ ریت منفی معمولاً بیانگر احساس نزولی و فروش گسترده است، ولی این شاخص اکنون برای اتریوم به شدت مثبت شده که بیانگر انتظار معامله‌گران برای افزایش نرخ است.

در حال حاضر، اتریوم در محدوده ۲۳۱۰ دلار معامله می‌شود. با این که نرخ این رمز ارز در ۱۳ سپتامبر تلاش کرد تا به بالای ۲۴۴۱ دلار برسد و با مقاومت روبرو شد، ولی یک الگوی صعودی «کنج نزولی» در نمودار روزانه آن شکل گرفته که احتمال شکست آن از سقف بسیار زیاد است.ethereum-target-gathers-steam

همچنین، اندیکاتور تعادل قدرت (BoP) که قدرت خریداران در مقابل فروشندگان را اندازه‌گیری می‌کند، از سناریوی صعودی پشتیبانی می‌کند. در نتیجه، هدف بعدی اتریوم می‌تواند حدود ۲۷۴۴ دلار باشد و در حالت بسیار خوش‌بینانه، حتی به ۲۹۱۸ دلار برسد.

ولی اگر فروشندگان دوباره کنترل بازار را به دست بگیرند، امکان دارد نرخ تا ۲۱۱۴ دلار نزول یابد.