خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

احتمال فروش گسترده نِیرو اتریوم پس از افزایش ۱۵۰۰ درصدی! نرخ NEIRO اصلاح می‌شود؟


احتمال فروش گسترده نِیرو اتریوم پس از افزایش ۱۵۰۰ درصدی! نرخ NEIRO اصلاح می‌شود؟ | ایران ماین

نرخ میم‌کوین نیرو اتریوم (NEIRO) طی ماه گذشته بیش از ۱۵۰۰ درصد بالا رفته است. با این حال، این بالا رفتن نرخ امکان دارد به یک فروش گسترده برای برداشت سود منجر شود.neiro-becomes-overvalued-holders-take-profits

شاخص نسبت نرخ بازار به نرخ تحقق‌یافته (MVRV) برای نیرو نشان می‌دهد که بسیاری از دارندگان این نشان در وضعیت سوددهی هستند.

این شاخص در حال حاضر به ۱۱۱ درصد رسیده که نشان‌ می‌دهد نرخ واقعی نشان کمتر از نرخ کنونی آن است و این موضوع امکان دارد باعث ترغیب دارندگان به فروش نشان‌هایشان شود.

در حال حاضر، به نظر می‌رسد روند فروش دارایی به منظور برداشت سود آغاز شده و بعضی از دارندگان NEIRO نشان‌های خود را به بازارهای معاملاتی منتقل کرده‌اند. داده‌های پلتفرم سنتیمنت (Santiment) نشان می‌دهد که موجودی NEIRO در صرافی‌های ارزهای دیجیتال طی هفته گذشته ۶۳ درصد بالا رفته است.

در حال حاضر، ۶۲.۴ میلیون نشان NEIRO به نرخ ۱۵ میلیون دلار در بازارهای معاملاتی نگهداری می‌شود. با این حال، مقدار نشان‌های نگهداری‌شده در خارج از بازارهای معاملاتی در همین مدت ۲ درصد نزول یافته است.

این موضوع نشان می‌دهد که دارندگان در حال آماده شدن برای فروش نشان‌های خود هستند که می‌تواند منجر به نزولی شدن نرخ این میم‌کوین شود.

نرخ نیرو با کاهشی ۴ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، به ۰.۲۱ دلار رسیده است. پیش‌بینی می‌شود که با آغاز فرآیند فروش، نرخ NEIRO بیشتر نزول یابد و پشتیبانی‌های ۰.۲۰ و ۰.۱۹ دلار را آزمایش کند.

با این حال، اگر معامله‌گران دوباره به انباشت نیرو روی بیاورند، نرخ آن می‌تواند تا ۰.۲۴ دلار بالا رفتن یابد.