خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

بالا رفتن محبوبیت سیمونز کت در بازار! آیا نرخ CAT به توسعه خود ادامه می‌دهد؟


بالا رفتن محبوبیت سیمونز کت در بازار! آیا نرخ CAT به توسعه خود ادامه می‌دهد؟ | ایران ماین

بر اساس داده‌های بازار، نرخ میم‌کوین سیمونز کت (Simon’s Cat) با نماد اختصاری CAT طی ۲۴ ساعت گذشته با بیش از ۸ درصد بالا رفتن به ۰.۰۰۰۰۲۲ دلار رسیده و نرخ بازار آن به ۱۶۶.۲ میلیون دلار بالا رفته است.

همچنین، مقدار خرید و فروش روزانه این رمز ارز با رشدی ۲۸ درصدی به ۷۶.۹ میلیون دلار رسیده است.Simon’s-Cat

میم‌کوین‌ها همچنان یکی از محبوب‌ترین بخش‌های دنیای کریپتو محسوب می‌شوند. در این میان، میم‌کوین سیمونز کت با رویکردی خلاقانه دنیای سرگرمی را با ارزهای دیجیتال ترکیب کرده است.

این پروژه با استفاده از محبوبیت شخصیت انیمیشنی خود، وارد بازار میم‌کوین‌ها شده و از طریق همکاری با کمپانی بانیجای (Banijay) و آنانیموس لبز (Anonymous Labs)، توکنی را عرضه کرده که هم طرفداران و هم سرمایه‌گذاران را به شیوه‌ای نوآورانه جذب کردن می‌کند.

همکاری این پروژه با تیم فلوکی و ایردراپ نشان CAT به دارندگان FLOKI نیز باعث شده که احساسات فعالان بازار نسبت به این میم‌کوین جدید صعودی شود.

این پروژه با ترکیب دنیای فانتزی سیمونز کت و امکان کسب سود مالی، قصد دارد یک پلتفرم سرگرم‌کننده و منحصربه‌فرد ایجاد کند. توسعه‌دهندگان این نشان امیدوارند تا با پذیرش گسترده این رمز ارز، یک جامعه فعال و پرشور پیرامون آن شکل بگیرد.

با این حال، موفقیت سیمونز کت در بازار کریپتو تنها به جنبه سرگرمی آن محدود نمی‌شود. برای حفظ توسعه و رونق، این پروژه باید وعده‌های خود در زمینه ایجاد یک پلتفرم جذاب و سودآور را نیز عملی کند.

این امر شامل توسعه ویژگی‌هایی است که نه تنها باید با برند سازگار باشند، بلکه باید توسعه بلندمدت این رمز ارز را نیز تضمین کنند.