خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

بزرگ‌ترین جابجایی اتریوم! علت جابجایی ۳۵۰۰۰ اتریوم به صرافی کراکن چیست؟


بزرگ‌ترین جابجایی اتریوم! علت جابجایی ۳۵۰۰۰ اتریوم به صرافی کراکن چیست؟ | ایران ماین

بنیاد اتریوم بزرگ‌ترین جابجایی ETH خود، در سال ۲۰۲۴ را انجام داده و ۳۵,۰۰۰ نشان به نرخ ۹۴.۰۷ میلیون دلار را به صرافی کراکن منتقل کرده است. این جابجایی در حالی انجام شده که شایعاتی راجع به نزول نرخ بهره فدرال و تاریخ سررسید اختیار خرید و فروش اتریوم وجود دارد.

این بنیاد طی چند ماه گذشته، ۲۵۱۶ اتریوم از دارایی‌های خود را فروخته و جابجایی اخیر، بزرگ‌ترین حرکت آن در سال کنونی بوده است که به دلیل حجم بالا، توجه فعالان بازار را به خود جلب کرده است.

بنیاد اتریوم در طول تاریخ خود نشان داده که در زمان‌های اوج بازار، مقادیر زیادی از اتریوم را می‌فروشد. برای مثال، در نوامبر ۲۰۲۱، حدود ۲۰,۰۰۰ نشان را در اوج بازار فروخت و در سال ۲۰۱۷ نیز ۷۰,۰۰۰ اتریوم را در اوج توسعه بازار به فروش رساند.

این تصمیم‌ها به‌عنوان یک استراتژی در نظر گرفته شده‌اند؛ زیرا بهینه‌سازی موقعیت مالی بنیاد در شرایط بازار انجام می‌شود. به تازگی نیز، این بنیاد در ماه جولای ۹۲,۵۰۰ اتریوم را به یک کیف پول جدید منتقل کرده است.

در حال حاضر،‌ نرخ اتریوم با ۳.۱۸ درصد بالا رفتن نسبت به روز گذشته در محدوده ۲۷۵۱ دلار قرار دارد. در این میان، بعضی تحلیل‌گران معتقدند که این حرکت بنیاد با انتظارات مربوط به نزول نرخ بهره فدرال مرتبط است.

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در سخنرانی خود به تغییرات احتمالی سیاست‌ها اشاره کرده که باعث بالا رفتن نرخ بیت‌کوین و اتریوم شده است.

علاوه بر این، تاریخ سررسید ۱۴۰,۰۰۰ قرارداد آپشن اتریوم نیز بازار را ناپایدار کرده است و همین امر به بالا رفتن گمانه‌زنی‌ها راجع به جهت‌گیری نرخ اتریوم در آینده نزدیک منجر شده است.

همچنین، توسعه‌دهندگان اتریوم به یک به‌روزرسانی جدید با نام فولو‌-اوساکا (Fulu-Osaka) اشاره کرده‌اند که امکان دارد تأثیرات مهمی بر کارایی پلتفرم اتریوم داشته باشد. این موضوع نیز امکان دارد علاقه‌مندی بیشتری به اتریوم ایجاد کند و اثر مثبتی بر نرخ آن داشته باشد.