خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

ترون آماده فتح قله‌های جدید؛ آیا TRX به اوج تاریخی خود بازمی‌گردد؟


ترون آماده فتح قله‌های جدید؛ آیا TRX به اوج تاریخی خود بازمی‌گردد؟ | ایران ماین

رمز ارز ترون (TRX)، نشان اصلی پلتفرم Tron، اخیراً کارایی قابل توجهی در بازار کریپتو داشته است. نرخ ترون برای اولین بار از آوریل ۲۰۲۱ از مرز ۰.۱۶ دلار گذشت و نرخ بازار آن به حدود ۱۴ میلیارد دلار رسید.

این بالا رفتن قابل توجه، ترون را به یازدهمین رمز ارز بزرگ در جهان تبدیل کرده و برای مدت کوتاهی توانست جایگاه کاردانو (ADA) را تصاحب کند.

همچنین، راه‌اندازی پلتفرم سان‌پامپ (SunPump) توسط جاستین سان، بنیان‌گذار ترون، به کاربران این امکان را داد که با سرعت بالایی، میم‌کوین‌های خود را ایجاد کنند. این حرکت باعث ایجاد هزاران میم‌کوین جدید و بالا رفتن فعالیت‌های پلتفرم ترون شد.

یکی از میم‌کوین‌های مبتنی بر ترون که بسیار مورد توجه قرار گرفته است، سان‌داگ (SUNDOG) است که در ۱۶ آگوست، خرید و فروش آن آغاز شد و نرخ بازار آن با سرعت زیادی از ۲۰۰ میلیون دلار عبور کرد.

در این میان، جاستین سان به اهمیت نقدینگی بالای پلتفرم ترون اشاره و بیان کرد که ترون با داشتن استخر نقدینگی بزرگ‌تر از هر استاندارد بلاکچینی دیگر، توانسته است توجه بسیاری از توسعه‌دهندگان و معامله‌گران میم‌کوین‌ها را جلب کند.

در این میان، سؤال اساسی این است که آیا ترون می‌تواند قبل از پایان سال ۲۰۲۴، به بالاترین نرخ تاریخی خود، یعنی ۰.۲۳ دلار که در ژانویه ۲۰۱۸ ثبت شده بود، برسد. در پاسخ به این پرسش، هوش‌مصنوعی چت جی‌پی‌تی، گفته است:

با این حال، رقابت ترون با سایر پلتفرم‌های بلاکچین و توسعه آنها، می‌تواند مانعی برای این هدف باشد. در این میان، بسیاری از کاربران X معتقدند که روند صعودی ترون هنوز به پایان نرسیده است و امکان دارد به زودی رکورد قیمتی خود را بشکند.