خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

حرکت بعدی پاپ‌کت لو رفت؛ تحلیلگران از توسعه ۲۰۰ درصدی POPCAT می‌گویند!


حرکت بعدی پاپ‌کت لو رفت؛ تحلیلگران از توسعه ۲۰۰ درصدی POPCAT می‌گویند! | ایران ماین

نرخ میم‌کوین پاپ‌کت (POPCAT) سولانا نشانه‌های توسعه قابل‌توجهی را از خود نشان می‌دهد. یک بررسی‌کننده کریپتو به نام کریپتو جک (CryptoJack) در تاریخ ۱ اکتبر در پلتفرم X، به‌روزرسانی هیجان‌انگیزی راجع به این رمزارز ارائه داده است.

او در این پست اشاره کرده که نرخ پاپ‌کت در نمودار ۲ ساعته از یک الگوی مثلث صعودی خارج شده است.popcat-price-poised-for-200-growth-amid-rising-popularity-and-market-shift

این بررسی‌کننده در ادامه پیش‌بینی کرده که پاپ‌کت در هفته‌های آینده یک حرکت انفجاری را تجربه خواهد کرد. در زمان نگارش این خبر، نرخ پاپ‌کت در محدوده ۱ دلار قرار دارد و در ۲۴ ساعت گذشته نوسانات زیادی را تجربه کرده است.

به طوری که در این مدت، پاپ‌کت بالاترین لایه ۱.۰۵ دلار و پایین‌ترین لایه ۰.۹۳۱۹ دلار را به ثبت رسانده است.

این نوسانات به‌ویژه پس از رسیدن پاپ‌کت به بالاترین نرخ تاریخی خود در ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۴، یعنی ۱.۰۸ دلار، بیشتر شده‌اند. پاپ‌کت از زمان ثبت پایین‌ترین نرخ خود در ژانویه ۲۰۲۴ تا کنون، بیش از ۲۵,۹۶۰ درصد توسعه داشته است. حال، بعضی از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که نرخ این رمزارز امکان دارد در آینده به ۳ دلار برسد.

در حال حاضر، اگر این میم‌کوین بتواند مقاومت فعلی خود را پشت سر بگذارد، احتمال دارد تا ۱.۱۵ دلار افزایش کند. در صورت پایدار بودن این حرکت صعودی، احتمال توسعه ۲۰۰ درصدی و رسیدن به ۳ دلار نیز وجود دارد.

از نظر تحلیل تکنیکال، شاخص مکدی (MACD) پاپ‌کت بیانگر پتانسیل بالا رفتن تدریجی نرخ است. خط مکدی در آستانه عبور از خط سیگنال قرار دارد که یک نشانه صعودی در نظر گرفته می‌شود.

همچنین، شاخص قدرت نسبی (RSI) در محدوده ۶۲.۶۷ قرار دارد. وضعیت این شاخص با فاصله گرفتن از منطقه اشباع خرید (۷۰)، بیانگر احتمال افت نرخ پس از توسعه اخیر است، ولی همچنان مومنتوم قوی خود را حفظ کرده است.